Mitt nyårsfirande blev inställt, så om jag inte åker iväg ensam till mitt krypin utan internet imorgon så hänger jag gärna med er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Zeina har ett recept på Pasta med oxfilé, såg det för någon minut sedan på insta och tänkte genast på dig!Vad ska man göra med 2,5 kg oxfile?
Pizza? finaste grytan någonsin.
Låter som en plan, kan nog göra lite hemlagad pasta till det.Zeina har ett recept på Pasta med oxfilé, såg det för någon minut sedan på insta och tänkte genast på dig!
Tydligen ska hon även laga det på Bingolotto imorgon, om du vill ha sällskap när du gör det.
Tänker att tråden kanske kan hjälpa lite, att man inte är ensam! ❤
Jag får gosa kanin.
Saknar missen, men nästa nyår kanske jag har en ny kompis att gosa med.
Nu är det ju inte så att jag sitter hos dom jämt. Första gången på två år pga pandemin.Åk! Jag är själv sådan som drar mig för att umgås, men man behöver annat sällskap än ma och pa ibland.
Aha, okej! Då blir ju valet lite svårare.Nu är det ju inte så att jag sitter hos dom jämt. Första gången på två år pga pandemin.
Hihi. Det lutar åt att jag åker. Om det funkar med ”taxi”.Aha, okej! Då blir ju valet lite svårare.