Vi som är ensamma nyårsafton!

Jag blir nog ensam. Ska ut på långtur (längdskidor) på dagen och sen hem och laga nån god mat och äta glass. Avskyr jul och nyår så blir säkert en del ångest, men har planerat skidåkning på förmiddagen på nyårsdagen också så det känns som en bra plan. Umgås ändå helst utomhus nu med tanke på läget...
Hoppas du slipper ångesten
 
Jag blir nog ensam. Ska ut på långtur (längdskidor) på dagen och sen hem och laga nån god mat och äta glass. Avskyr jul och nyår så blir säkert en del ångest, men har planerat skidåkning på förmiddagen på nyårsdagen också så det känns som en bra plan. Umgås ändå helst utomhus nu med tanke på läget...
Hoppas det blir mindre ångest o mer skidor.
Stor helger o helger har inte bara goda saker med sig.
 
Jag kommer också att vara ensam över nyår. Vet inte om jag kan försöka sova tidigt eller om jag måste sitta uppe tills det pangat klart. Då kanske jag inte somnar om sen om jag redan sovit. Samtidigt vill jag inte sitta uppe.

Men har i alla fall köpt avokado och skagenröra samt ingredienser till blinier. Så får äta lite gott i alla fall.
 
Jag är personlighetskluven.😇
Kände att pga Covid och brist på lust så ställde jag in mig på att äta mat och så med mamma och pappa. Inget fel alls men kände lite att det hade varit kul att göra ngt.
Nu blev jag bjuden till vänner och då känner jag plötsligt att nja det är ju jobbigt.
Lutar åt att jag åker och det blir nog jättetrevligt men ja som sagt personlighets kluven.😂
 
Jag är personlighetskluven.😇
Kände att pga Covid och brist på lust så ställde jag in mig på att äta mat och så med mamma och pappa. Inget fel alls men kände lite att det hade varit kul att göra ngt.
Nu blev jag bjuden till vänner och då känner jag plötsligt att nja det är ju jobbigt.
Lutar åt att jag åker och det blir nog jättetrevligt men ja som sagt personlighets kluven.😂
Åk! Jag är själv sådan som drar mig för att umgås, men man behöver annat sällskap än ma och pa ibland.
 
Typ såhär! :D
Fast jag funderar faktiskt på att göra potatissallad ikväll så att den får gotta sig til imrgon och sedan laga till en köttbit när jag kommer hem efter jobbet. Förhoppningsvis slutar vi tidigt så att jag hinner motionera våfflan innan det blir mörkt och eventuellt skickas raketer och annat trams.

1640891160165.png
 
Jag ska titta förbi mina föräldrar och äta lite middag men kommer nog åka hem så att jag kan se På Spåret kl 20 så resten av kvällen är jsg själv. Har köpt små flaskor rose cider och mousserande vitt typ prosecco så ngn av dem samt kanske ngt annat får det bli. Funderar på brie och kex och liten påse ostbågar.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Eftersom en del av oss kommer vara ensamma över julhelgen (självvalt och inte) eller inte tänker fira tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 408
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 119
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp