Vi som är ensamma nyårsafton!

Naglarna fixade. Rätt så nöjd faktiskt, lacken kommer från min adventskalender som jag hade.

B8FA3CED-6DEC-4FC5-A3EE-C83277C81667.jpeg
 
Har varit ambitiös och köpt mat 😂 meningen är att jag ska laga och äta den 🤣 men glömde så klart sås till pastan. Får se om det funkar med paprika, ost och grillkrydda. Eftersom jag inte lagar mat så finns det inget hemma mer än yoghurt, bröd och ägg utöver köttet jag köpte. Annars får jag väl sno Leffes blötmat 🤣🤣
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Eftersom en del av oss kommer vara ensamma över julhelgen (självvalt och inte) eller inte tänker fira tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 408
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 119
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp