Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som man säger: same soup, just reheatedKollat på Death to 2020 och var tvungen att fortsätta med Death to 2021 för jag kunde för mitt liv inte komma ihåg vad som hänt i år. Trodde att det som hände 2020 var i år…
Dalmatiner (hoppas jag?) Har alltid haft en hemlig kärlek till rasen (inte på grund av disney, utan personal reasons) men har hört att de fäller olidligt mycketVisa bifogad fil 83128
Steven och jag har varit ut och tittat till hästarna och gett dem lite nattmat( så Steven fick städa pellets från golvet), och allt verkar lugnt. Fölet låg till och med och sov. Det smäller raketer på avstånd, men inga i närheten. Förhoppningsvis så har min vädjan i den lokala fbgruppen gått hem . Nu ska Steven få lite pannkaka sen så lägger vi oss framför tvn.
hästarna i mitt stall undrar väl om någon glömt släcka...Ska strax gå ut till stallet. De börjar väl undra snart om det blir något käk ikväll eller inte
De fäller inte alls. Däremot finns det dalmatinerglitter- överallt.Dalmatiner (hoppas jag?) Har alltid haft en hemlig kärlek till rasen (inte på grund av disney, utan personal reasons) men har hört att de fäller olidligt mycket
Ja då, kör ett kort.Precis lagt på efter nyårssamtal med mor och sedan mormor. Funderar på om jag ska orka med brorsan också.
Gott Nytt årTack för ikväll, gott nytt år och sov gott alla!
Visa bifogad fil 83132
@Habina hur går det?