Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag önskade mig hällregnÖnskade mig ett kraftigt snöfall här så det inte skulle vara någon vits att skjuta fyrverkerier, men nu ska jag pallra mig iväg till stallet.
Jinxa det inte!Må 2022 bli bättre än 2021
Både katt och hund är däckade efter dundermiddagen här. Jag blir nästan orolig - drabbas djur av paltkoma?Megara hälsar att det här med nyår är bra, då får man en myckenhet Dreamies
Det va tider det!Snabbare, hårdare, SCOOTER!
Rekommenderar starkt "We Love the 90's"-festivalerna om man vill leka nostalgi med glowsticks och platådojor. Min fav var Safri Duo live, kan fortfarande inte lyssna på dem utan att lufttrumma intensivt Scooter var med på sista också t.o.m.Det va tider det!
Folk verkar inte ha en tanke på vare sig folk eller vilt fä som drabbas.Det är sjukt mycket smällande (och blåljus, om vartannat) här nu. Gick ut en runda och såg en typ mink (?!) som sprang runt och verkade jättestressad. Usch, vad det kändes i hjärtat.
Jag har annars haft en lugn kväll med marathontittande av Kastanjemannen och god mat. Och firat in det nya året med att fulgråta av saknad av min katt. Han skulle ju ha varit här hemma med mig nu …
Nåväl, nästa år har väl chans att bli bättre, kan man hoppas.
Gott nytt år på er alla!