Vi som är ensamma nyårsafton!

Jag åt middag med pappa och ägnade sedan flera timmar åt att försöka få in Netflix och Viaplay åt honom, det gick tillslut men det återstår att se om han förstår hur man gör för att se filmer där.

Åkte till stallet och tog in hästarna kl 20 allt lugnt på byn, passa på att rasta hunden och pyssla i stallet, kl 21 började smällarna.

Hem och gjorde en efterrätt, försökte rita lite.
Jag hade tänkt se tre fyra filmer idag, en halv blev det.

Snart tillbaka till stallet.

Tips är att ha samma inloggning/tillgång till kontot, så kan du gå in och leta reda på en film och starta åt pappa, så går han bara in direkt efter och fortsätter titta. Så gör jag med mamma ibland. :)
 
Tips är att ha samma inloggning/tillgång till kontot, så kan du gå in och leta reda på en film och starta åt pappa, så går han bara in direkt efter och fortsätter titta. Så gör jag med mamma ibland. :)
Vi har samma inlogg, jag äger Netflix kontot och han äger Viaplay så det var en smart idé.
Jag vet dock inte om han ens förstår riktigt hur han kommer in på tjänsterna. Vi får nog repetera några gånger.
Men jag har lagt upp lite som jag tror att han kan tycka om i listan iallafall om han nu kommer in.

Han har förstått Viaplay på datorn men nu har han det direkt i TVn så då blev det något nytt.
 
I stallet nu! Inga smällar, allt är coolt lugnt. 15 min kvar. Tiden kan verkligen gå långsamt. Alla andra skickar bilder på pussar mellan make o makar så jag skickade denna 😁😁 Inte ett svar fick jag 😂
 

Bifogade filer

  • 8E6FDA0D-9D6E-40FE-A48D-A37B1D61DB03.jpeg
    8E6FDA0D-9D6E-40FE-A48D-A37B1D61DB03.jpeg
    197 KB · Visningar: 45
Tror terrariet är klart! Nu ska det få stå och gotta sig och växa till sig någon månad medan den tilltänkte residenten gör detsamma! 😊 Det ska bli sista uppgraderingen till en av mina bjässespindlar. (jag har inte tvättat glaset ännu.) :angel:

Saker att göra på nyårsafton. :D

P1020664.JPG
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Eftersom en del av oss kommer vara ensamma över julhelgen (självvalt och inte) eller inte tänker fira tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 408
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 119
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp