Vi som är ensamma nyårsafton!

Hur ska en klara av att vara vaken... Ätit massor av chips och ostbågar, druckit julmust. Nu äter jag choklad. Allt för att hålla mig vaken :rofl:
Tänkte till o med köra t stallet sen, bara 800 m men orkar inte gå... Har utsläpp imorgon så måste upp igen vid 06.
Jag har också kvällsfodringen (plus extra koll på natten) idag och utsläppet imorgon. Men men det är bara nytt år en gång om året och det är ju tur det 😴
 
Varit ut sista rundan med vovven och tänkte gå och sova. Men han är visst upptagen :grin:
20211231_222818.jpg
 
Varit i stallet en sväng och slängt åt hästarna hö. De var helt lugna. Alla grannarna vid stallet har hästar utom två och de smäller ändå inga raketer någon av dem. I vår by anordnas det dessutom ett fyrverkeri av byns förening, så många går dit istället för att skjuta själva. Så det brukar vara helt tyst typ 00.20 👍🏻
 
1640986307096.png

Steven och jag har varit ut och tittat till hästarna och gett dem lite nattmat( så Steven fick städa pellets från golvet), och allt verkar lugnt. Fölet låg till och med och sov. Det smäller raketer på avstånd, men inga i närheten. Förhoppningsvis så har min vädjan i den lokala fbgruppen gått hem 🙏. Nu ska Steven få lite pannkaka sen så lägger vi oss framför tvn.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Eftersom en del av oss kommer vara ensamma över julhelgen (självvalt och inte) eller inte tänker fira tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 408
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 119
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
364
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp