Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser gott ut.Ätit blinier.
Visa bifogad fil 83099
Väldigt lugnt. Hästarna kom in vanlig tid (20) för inga smällar alls. Nu har det börjat med några få men det är så dimmigt så de lär iaf inte se något.I stallet nu, ska åka hem och äta chips i mängder!
Faktiskt! Nästan lite glad att jag slipper trängas i stanSå skönt med lugn nyårsafton
Ta tabletten nu, så ångesten inte blir så mycket starkare. Tabletterna funkar bättre om man tar dem lite tidigare.Fy vad det smäller nu. Får totalångest fast hästen verkar lugn. Jag har en tablett jag kan ta vid ångest, men jag tänkte ju spara den till tolv. Vet inte om jag pallar länge till nu. Hatar nyår.
Hästen gick iväg en bit i hagen, så nu har min hjärna bestämt sig för att hon går undan från de andra för att kasta i fred.
Varför tar du inte in om du är så orolig?Fy vad det smäller nu. Får totalångest fast hästen verkar lugn. Jag har en tablett jag kan ta vid ångest, men jag tänkte ju spara den till tolv. Vet inte om jag pallar länge till nu. Hatar nyår.
Hästen gick iväg en bit i hagen, så nu har min hjärna bestämt sig för att hon går undan från de andra för att kasta i fred.
Ta tabletten nu, så ångesten inte blir så mycket starkare. Tabletterna funkar bättre om man tar dem lite tidigare.
Den kommer garanterat att hålla i sig i några timmar.
Varför tar du inte in om du är så orolig?
Jag testade att vara ute i hagen med hästarna ett nyår men det gör jag inte om, mycket lugnare för både dem och mig att ha dem inne nyårsnatten.
Lyckas inte ens googla detPerkor Red Wine. Fått det i present så tack och lov har jag inte slösat pengar på det och jag tror inte det finns på systemet. Det har en ros på lappen och smakar som någon slängt en flaska rosparfym i billigt matvin
Ok, jag tar ju in alla men det är kanske inte möjligt i ditt fall. Hoppas både du och hon mår bra i morgon och att det bara är din ångest som spökar.Eftersom hon blir ännu mer stressad av att vara själv i stallet. Hon klarar inte av att bli avskärmad från flocken när hon redan är uppe i stress. Sen tror jag hon lugnar sig av att kunna fly också, även om hon inte gör det.
Jag misstänker att det inte tillverkats nåt mer efter första årgången, för vem skulle ens vilja dricka det?Lyckas inte ens googla det
Men du kan ju te4sta det jag gjorde med mit totalt odrickbara jag fick i present.
Jag luftade (hällde upp ett glas) och hällde det mellan glas. Efter den proceduren var det drick bart och riktigt gott Men de tog en timme innan jag smakade.