På spåret började precis så det ska jag kolla på. Kanske hämta lite rose och chips efter första resan, har redan smaskat i mig kaffeglass.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perkor Red Wine. Fått det i present så tack och lov har jag inte slösat pengar på det och jag tror inte det finns på systemet. Det har en ros på lappen och smakar som någon slängt en flaska rosparfym i billigt matvinNamn?
Bravo!Jag fick ändan ur och blandade ihop smet till blinier. Väntar på att det ska jäsa nu.
Men fy!Perkor Red Wine. Fått det i present så tack och lov har jag inte slösat pengar på det och jag tror inte det finns på systemet. Det har en ros på lappen och smakar som någon slängt en flaska rosparfym i billigt matvin
Här har det smällt hela veckan så vi har hunnit vänja oss iaf.. Alpina är bombproof men Shiera har blivit skrämd så hon är på sin vakt. Hon är ju förhoppningsvis dräktig dessutom och får gärna fortsätta vara det även efter nyår.Nu börjar första smällarna här. Ingen av mina kära bryr sig dock, det är skönt. Jag hoppas bara att jag slipper se en massa uppdateringar på "lost pets in Peebles"- sidan ikväll.
Det är så jäkla trist med de där smällarna.Här har det smällt hela veckan så vi har hunnit vänja oss iaf.. Alpina är bombproof men Shiera har blivit skrämd så hon är på sin vakt. Hon är ju förhoppningsvis dräktig dessutom och får gärna fortsätta vara det även efter nyår.
Har laddat med varsin kong i frysen och mat trumfar allt så det ska nog gå bra hoppas jag..
Jag kan också vara ganska äventyrlig i vinhyllan men det här var mer "oj det blev dåligt vi slänger i nån smal" Vet inte ens om jag vågar laga mat med detMen fy!
Alltså jag gillar ju "parfymviner", men inte i den röda hyllan.