Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du en ledig dag i veckan?Jag tror jag behöver semester.... jobbar jobbar jobbar.
Var ledig igår men känns bara som att hela lediga dagen väntade jag på att det skulle bli kväll för att lägga mig för att idag gå till jobbet igen... det är ju inte så det ska va
Påminner om min moster som bor själv i en stor våning i stan och alla skåp och skrymslen är fyllda till bredden. Jag tror att oavsett hur stort hon skulle bo skulle hon fylla utrymmet Med råge! Vissa människor är experter på detMamma hade tack och lov hyrt övernattningslägenhet åt oss för hennes lägenhet är ett enda kaos. Om man har bjudit hem barn och barnbarn varav den yngsta är 2,5 år så kanske man måste försöka städa undan lite och inte bara klaga på att lägenheten är för liten. Det är en rejäl lägenhet med mycket förvaringsutrymmen men handlar man saker konstant så räcker ingenting till. Syrran och jag fick röja upp köket för att kunna laga mat. jag är överraskad om vi tar oss igenom helgen utan minst ett bråk.
Hon trampade i en förmulten stubbe och fick stora träsplitter i hela kötthoven som opererades ut i flera omgångar förra sommaren. Vägen tillbaka har varit lång och svår med massor av vila och belastningsskador då hon hoppade på 3 ben ganska länge under tiden hon opererades.Vad var det för olycka?
Men fy vad obehangligt!Hon trampade i en förmulten stubbe och fick stora träsplitter i hela kötthoven som opererades ut i flera omgångar förra sommaren. Vägen tillbaka har varit lång och svår med massor av vila och belastningsskador då hon hoppade på 3 ben ganska länge under tiden hon opererades.
Men nu är vi på rätt väg igen
Har du en ledig dag i veckan?
Det kanske tagit på krafterna med din sambos ryggskada. Hoppas han får god hjälp nu hos läkaren!2 men det har vart mycket senaste månaden när min mamma+partner bodde här samt sambons familj kom och hälsa på med. Så det var alltid 'nåt' efter jobbet eller på de lediga dagarna.
Samt nu sen dom åkte har jag vart tvungen att byta lite dagar fram och tillbaka så denna vecka har jag 1 ledig dag. Nästa vecka 2 lediga men en av dom är sambons möte med kirurgen inne i stan/fastlandet osv...
Mina lediga dagar är aldrig 2 i rad utan oftast jobba 4 ledig 1, jobba 1 eller 2, ledig 1 osv...
Det är självvalt dock. Jag kan sluta på ranchen och bara jobba för bilfirman. Men då kommer jag sakna hästarna. Jag kan ju åka och rida när jag vill men det är ju himla smidigt att få betalt för att göra det...
Aha! Skönt det går åt rätt håll!Hon trampade i en förmulten stubbe och fick stora träsplitter i hela kötthoven som opererades ut i flera omgångar förra sommaren. Vägen tillbaka har varit lång och svår med massor av vila och belastningsskador då hon hoppade på 3 ben ganska länge under tiden hon opererades.
Men nu är vi på rätt väg igen
Skål!!!Ska försöka sova lite. I morgon är det crusing i stan. För första gången på nio år ska jag inte sitta bakom ratten.
botten upp!!
Ren,luktar gott,insmord och med enhetlig färg i hela håret
Nu kaffe o macka.
Det blev en rödbrun så kanske inte solblekningen syns lika bra senare.Vilken hårfärg kör du på? Blev orimligt nyfiken