Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kanske tagit på krafterna med din sambos ryggskada. Hoppas han får god hjälp nu hos läkaren!
Har det gått bra?Sitter på akuten med sonen och andas adrenalin (han alltså). Otröstlig bebis och mammahjärtat spricker...
Hade det inte varit för att många bra saker kommer med sommaren i år så hade jag nog lagt mig under en sten och dött just nu
Lilla hjärtat hoppas att han mår bättre nu.Sitter på akuten med sonen och andas adrenalin (han alltså). Otröstlig bebis och mammahjärtat spricker...
Vi har haft en helt fantastiskt diskussion tidigare, mamma klagar på att lägenheten inte har några förvarings möjligheter, jag konstaterar att hon har tre stora garderober som man kan gå in i och tre garderober i ena sovrummet så jag förstår inte riktigt vad hon menar är problemetet? "Ja men de är ju fulla" Igår var det kylskåpet som var för litet så det gick inte att få något av det vi skulle ha i helgen. Och ja det var fullt men det var inget som gick att äta.Påminner om min moster som bor själv i en stor våning i stan och alla skåp och skrymslen är fyllda till bredden. Jag tror att oavsett hur stort hon skulle bo skulle hon fylla utrymmet Med råge! Vissa människor är experter på det
Vi har haft en helt fantastiskt diskussion tidigare, mamma klagar på att lägenheten inte har några förvarings möjligheter, jag konstaterar att hon har tre stora garderober som man kan gå in i och tre garderober i ena sovrummet så jag förstår inte riktigt vad hon menar är problemetet? "Ja men de är ju fulla" Igår var det kylskåpet som var för litet så det gick inte att få något av det vi skulle ha i helgen. Och ja det var fullt men det var inget som gick att äta.
Sen blir jag lite trött när hon fullständigt skiter i sonens mjölkprotein allergi. Hon har lyckats att köpa hem enbart chips med mjölk i innehållsförteckningen, mängder med mjölkchoklad och fikabröd med mjölk i. Men inga alternativ till honom för det var så besvärligt. Om man ändå köper fikabröd på Ica så är det inte så svårt att läsa innehållsförteckningen och kolla om det finns mjölk i. Om det hade varit av misstag, helt okej, men när hon uttryckligen säger att hon inte hade brytt sig om att kolla så känns det lite tråkigt.
Ja säg det, för att jag varje gång hoppas att det ska vara annorlunda kanske. Ibland vill hon väl men blir fel också, sen tänker jag att det måste vara någon minnessjukdom som ligger och spökar, vi handlade tillsammans igår och jag vet inte hur många gånger jag påpekade att sonen inte kan äta vanlig ost och hon såg lika förvånad ut varje gång, men samtidigt fungerar mycket annat så jag vet inte.Alltså... varför utsätter ni er för att vara där?! Att hon skiter i barnbarnets allergi hade fått mig att hoppa in i bilen och dra.
Stackars sonen
Ja säg det, för att jag varje gång hoppas att det ska vara annorlunda kanske. Ibland vill hon väl men blir fel också, sen tänker jag att det måste vara någon minnessjukdom som ligger och spökar, vi handlade tillsammans igår och jag vet inte hur många gånger jag påpekade att sonen inte kan äta vanlig ost och hon såg lika förvånad ut varje gång, men samtidigt fungerar mycket annat så jag vet inte.
I övrigt ska vi äta skaldjur ikväll och ute i morgon. Hon hade dock inte kollat hur stället hade med mjölkfria alternativ men det är brunch så jag räknar med att han ska kunna äta en del saker åtminstone. Annars får han och jag iväg och äter någon annanstans
Hoppas ni mår bättre nu.Sitter på akuten med sonen och andas adrenalin (han alltså). Otröstlig bebis och mammahjärtat spricker...
Det är lite värre varje gång, men ja en hel del är nog hennes personlighet också som har fått blomma ut fritt.Det kan det ju vara men visst har det varit så här länge? Dvs hade det varit en sjukdom borde den varit värre vid det här laget?
Oavsett, så himla jobbigt. Hur tar sonen det hela?
Vaknade 4.30 prick och fick panik över att klockan inte ringde. Tills jag kom på att det var lördag och jag kunde somna om.
Dagens plan är att övningsköra med tonåringen och fixa stallet. Eller i alla fall hitta på något att göra medans tonåringen rider, hästarna var ute i natt så det är ju inte jättemycket att fixa med.
Det är lite värre varje gång, men ja en hel del är nog hennes personlighet också som har fått blomma ut fritt.
Sonen är härdad när det gäller henne, han vänder sig till mig och han vet att jag försöker lösa det på bästa sätt. Jag fixade hans favorit glass tills idag när vi andra ska äta tårta.
Sitter på akuten med sonen och andas adrenalin (han alltså). Otröstlig bebis och mammahjärtat spricker...
Det kanske hon skulle behöva.Jag läste tömköra med tonåringen