Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Produktiv morgon! Grävt lite kanter till växthuset, lagt ut plattor till mittgången, haft beslutsångest de luxe, kört kompost och löst korsord :up:
Nu ska jag googla efter snygga rabattkanter till växthuset. Eller om det blir snyggast med lecablock där med. Är lite inne på tråkiga (billiga) avgränsare i plast, just för att det är billigt. Går ju göra om nästa år om man vill.

Produktiv morgon! Grävt lite kanter till växthuset, lagt ut plattor till mittgången, haft beslutsångest de luxe, kört kompost och löst korsord :up:
Nu ska jag googla efter snygga rabattkanter till växthuset. Eller om det blir snyggast med lecablock där med. Är lite inne på tråkiga (billiga) avgränsare i plast, just för att det är billigt. Går ju göra om nästa år om man vill.
Sådana här rabattkanter hade jag vid förra huset - tycker att de var rätt fina :up: :
https://www.jemfix.se/rabattavgraensare-20-cm/4193/9039964/

Vaken, men kvar i sängen. Söker efter mobilt bredband, men det är fan hopplöst! Jag vill ju veta vilken hastighet det är! Inte "du kan surfa i 4G!" :banghead: jag vill ha bäst hastighet, bäst gb, utan bindningstid och till ett hyggligt pris. Hur svårt ska det vara :arghh:

Sitter otåligt och väntar på att dagen ska börja! Jag har ju så mycket att få gjort, men i vilken ordning och hur??? Affären som ev har sockerpasta öppnar kl 10. Tar väl ca 30-45 min att ta sig dit. Jag behöver också handla, och smartast är att ta det på vägen hem annars kör jag 1,5 mil x 2 helt i onödan. Men om jag ska ringa först och kolla om de har sockerpastan så kommer jag ju inte iväg förrän tidigast kl 10. Jag behöver också köpa spån någonstans idag - oklart var.... Sedan måste jag ringa om hö och se hur det blir - eller inte blir - med det. Det är nästan trixigare att vara ledig än att jobba.... :D

Tidigare ägare av huset har haft en förkärlek till plastkanter. Sådana där veckade i grön plast.

det är plastbitar överallt! Plast är inte väder- och solbeständigt så de krackelerar och vittrar sänder. Inte första året men efter ett gäng år är de i bitar. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka