Iofs är ju den söta bruna också tonåring.Jag läste tömköra med tonåringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Iofs är ju den söta bruna också tonåring.Jag läste tömköra med tonåringen
Då är vi tvåRedan vaken och har drömt en konstig dröm.
Sådana här rabattkanter hade jag vid förra huset - tycker att de var rätt fina :Produktiv morgon! Grävt lite kanter till växthuset, lagt ut plattor till mittgången, haft beslutsångest de luxe, kört kompost och löst korsord
Nu ska jag googla efter snygga rabattkanter till växthuset. Eller om det blir snyggast med lecablock där med. Är lite inne på tråkiga (billiga) avgränsare i plast, just för att det är billigt. Går ju göra om nästa år om man vill.
Sådana här rabattkanter hade jag vid förra huset - tycker att de var rätt fina :
https://www.jemfix.se/rabattavgraensare-20-cm/4193/9039964/
Det fanns inget jag åt i min rabatt dock, så där gick det bra .Fast impregnerad... inget jag vill ha i närheten av det som ska ätas.
Det fanns inget jag åt i min rabatt dock, så där gick det bra .
Tidigare ägare av huset har haft en förkärlek till plastkanter. Sådana där veckade i grön plast.Produktiv morgon! Grävt lite kanter till växthuset, lagt ut plattor till mittgången, haft beslutsångest de luxe, kört kompost och löst korsord
Nu ska jag googla efter snygga rabattkanter till växthuset. Eller om det blir snyggast med lecablock där med. Är lite inne på tråkiga (billiga) avgränsare i plast, just för att det är billigt. Går ju göra om nästa år om man vill.
Tidigare ägare av huset har haft en förkärlek till plastkanter. Sådana där veckade i grön plast.
det är plastbitar överallt! Plast är inte väder- och solbeständigt så de krackelerar och vittrar sänder. Inte första året men efter ett gäng år är de i bitar.
Tidigare ägare av huset har haft en förkärlek till plastkanter. Sådana där veckade i grön plast.
det är plastbitar överallt! Plast är inte väder- och solbeständigt så de krackelerar och vittrar sänder. Inte första året men efter ett gäng år är de i bitar.
Ingen plast då! Det får nog bli de där i pil tror jag. De var ju rätt söta ändå