Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grannarna tvärsöver gatan festar från tidig kväll till sen morgon
Men nu sa jag till hv att de gärna får dämpa sig
Var tydligen fler som hade klagat
Jag har inget emot att de festar ibland men när de skriker och tjoar hela nätter så

07358F95-F238-4F36-9545-EEE9B7232397.webp

Nytt life goal levererat av tidningen Retro :D

Nej
Lördag= ledig= kan sova en stund på soffan
Sen tvätta hahaha
Har sovit skit i natt så lika bra att vila när man kan

Jag dricker kaffe och har precis kollat av dagens trav, funderar på om jag ska till affären före eller efter travet. Ska nog låta håret torka i lugn och ro och sen finns det ju mera kaffe klart så blir nog efteråt :angel:

Jag är i Örebro och shoppar. Det är ingen höjdare att springa runt i butiker och svettas, men det känns najs när det visar sig att det är rabatt på saker jag bestämt mig för att köpa. Skorna blev en hundring billigare och sekatören var det också nästan halva priset på. Me like :up:.

Nu ska jag in på Ikea. Yay...

Första promenad med katten avklarad. Hon njöt av solen :up: det blev inte så länge men hon är så rolig när hon struttar runt med svansen rakt upp. Inte lika roligt när hon envisas med att gå under bilar och man ligger på knä och försöker dra ut henne. :meh:

Önskar att jag hade ett grönområde nära så vi kunde gå på längre promenader med härligt gräs under tassarna inte bara gator och mellan hus med stickiga buskar. :down:

Antingen är jag urursel på att uttrycka mig eller så kan folk inte läsa!

Jag mailar min styrelse att JAG vill veta vilka som kommer att vara med när vi är värdar för riksförbundets årsmöte om ett par veckor. För jag vill veta vilka jag jan nyttja till praktiska göromål, värdskap etc.

Två har svarat att de redan meddelat riks. Jaha. Varför då?

Tanten ställer en fråga och de enda två som svarar säger att de redan meddelat någon annan. :banghead: :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka