Sitter på tåget till huvudstaden och funderar på om jag hamnat fel och råkat embarkera ett dagis, en AW, en sportbar, ett singelmingel, en fritidsgård (om det finns några kvar) eller en twilightmix av alltihop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju ingen möjlighet att åka dit vardagar men tyckte inte det var så farligt idag. Jag hade räknat med värre. I kassan var det bara en person före så det gick bra att ta sig ut också.Så tyckte jag med tills jag testade en vardag vid halvelvatiden. Enorm skillnad mot helgerna! Skulle inte frivilligt åka till Ikea en lördag eller söndag eller röda dag. Men vardagar absolut och så har de vettig mat och kaffe ingår
Så jäkla sänkt av all pollen. Var dessutom tvungen att vara ute när grannen klippte gräset eftersom det var enda chamsen för mamma och mig att fixa hammocken innan hon skulle åka. Det är så jävla värdelöst att vara gräsallergiker! nu ligger kag i fåtöljen inne och är helt groggy
Men fyy vad jobbigt, krya på dig!Så jäkla sänkt av all pollen. Var dessutom tvungen att vara ute när grannen klippte gräset eftersom det var enda chamsen för mamma och mig att fixa hammocken innan hon skulle åka. Det är så jävla värdelöst att vara gräsallergiker! nu ligger kag i fåtöljen inne och är helt groggy
Lyssnar på en mycket bitter svärfar. Han är bitter över det mesta den mannen. Just nu över att akademiker får "bättre" eller "finare" jobb än barn till arbetare. Jag kontrade med att jag är från arbetarfamilj och både jag och syskonen är akademiker idag. Det räknades visst inte
Gillar inte bittra människor.
Lyssnar på en mycket bitter svärfar. Han är bitter över det mesta den mannen. Just nu över att akademiker får "bättre" eller "finare" jobb än barn till arbetare. Jag kontrade med att jag är från arbetarfamilj och både jag och syskonen är akademiker idag. Det räknades visst inte
Gillar inte bittra människor.
En sådan slängde vi idag hos morssanMin loppisfyndade vägglampa . Endast 40 kr ! Den blev riktigt fin med lite puts!
Ätit våfflor med hjortronsylt
.mums
Inte så bra för vikten men nåt måste man få unna sig då och då
Tur att en del av dem hamnar på loppis i stället då....En sådan slängde vi idag hos morssan