Om @hallonsaft spelar V75 så är det inte klart än. För mig går det inte jättebra som vanligt@hallonsaft hur gick det med travet idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om @hallonsaft spelar V75 så är det inte klart än. För mig går det inte jättebra som vanligt@hallonsaft hur gick det med travet idag?
Sista avdelningen kvar men pappa kan gömma sig och skämmas lite tycker jag, vi är långt borta och seglar@hallonsaft hur gick det med travet idag?
Inte snålt - ekonomiskt och smart !Jag är en snål jävel, så jag har precis haft sönder förpackningen till min ögonkräm så jag kan skrapa ut några användningar till
Jag är en snål jävel, så jag har precis haft sönder förpackningen till min ögonkräm så jag kan skrapa ut några användningar till
Sen sova. Ska upp i morgon igen - och jobba...
inte jag, men nu måste jag jobba varannan helgJag ska också jobba i morgon men jag jobbar gärna helg skulle kunna jobba i stort sett varje
Vad är det som gör det så tråkigt att jobba helg? Fick du inte veta när du började att det ingick helger?inte jag, men nu måste jag jobba varannan helg