Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klara från Ikea. Jag handlade för 4000 kr och mamma och k för 5000 :rofl: dom spontanköpte bland annat ett set med utemöbler, nedsatt med 50%. Jag hittade en hemnes tvbänk för 800 kr istället för 1400 på fyndet, fick fatt på den saknade köksstolen, fick köpa ett visningsex pga slut i lager och leveransproblem (hade hittat 3 på fyndet sen tidigare) för 249 kr istället för 399 :up: en fotölj och fotpall och lite annat smått och gott som behövdes. Nu på väg hem. Har mycket att pyssla med minst sagt!

:d

Bifogade filer

• 15255365849778602007388990238917.webp
    15255365849778602007388990238917.webp
    103 KB · Visningar: 52
Helt slut efter ha jobbat mina 3 timmar idag. Handlade lite frukt, grönsaker och blommor på torget på vägen hem = tungt att bära...
Tog en fika på balkongen med morsan, ska röja upp där i morgon em.
Var iväg och hämtade 4 st ancitrus ungar också. Men tycker att de är väldigt små för det priset. 25 kr st...:mad:
Ätit middag - blev sallad med skinka och fetaost :d
Nu lite slösurfing innan det är dags för dumburken, kvällsfika och mata fiskarna. Är ju final i kväll i Stjärnorna :bow:
Sen sova. Ska upp i morgon igen - och jobba...:mad:

Varit på babyshower, nu lite plugg innan jag ska packa inför resan till värmen imorgon! ( nåja, väldigt varmt här hemma med, men här finns i alla fall ingen pool eller hav):D

Ni vet den där karln, på mitt jobb, som bjöd mig på Kina-mat och tafsade på mig i vintras.
Nu är han i farten igen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka