Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på att köpa mer tallrikar/bestick/glas så jag inte behöver diska så mycket. :meh: Har en jättefin servis som tar upp mycket rum och som aldrig används. Däremot IKEA som jag använder varje dag och tappar i golvet, iofs inte varje dag, men det börjar bli lite snålt nu. Fattar inte var teskedar och mina stekknivar har tagit vägen. Hade en uppsättning på sex nu är det två kvar. Hade säkert tio teskedar men nu är det bara två. Det måste vara katten som smyger upp på nätterna och stjäl dem :cautious:

Nu ska jag städa och fixa undan grejer som kan vara intressant för liten valp! Ska försöka flyttstäda lite också, kanske hittar lite saker som man kan lägga ut på annons. :up:

Största problemet är nog kläderna... Har sagt att jag ska tvätta i över två veckor så nu börjar garderoben bli väldigt tom :p

Jamen skål på er då! *var är vinsmileyn*

31109123_453942798395044_8697504496059678720_n.jpg

Fick en notis

"Arbetsmiljöverket mötte totalt kaos på Malmöskola - tvingades låsa in sig"

Tyvärr kan jag inte läsa artikeln, sambon var väldigt intresserad då han är huvudskyddsombud i sin kommun (inte Malmö).

Sicken dag det blev. Men nu är jag hemma i alla fall. Jag fick tag i nästan allt jag skulle ha och lite som jag inte ens hade tänkt på. En gardinstång för 5 kronor var som hittat. En väska för 25 kronor likaså. Och på hemvägen åkte jag och plockade upp en mangel som jag köpte via FB.

Men det här med shopping... jag förstår inte tjusningen. Man springer runt hit och dit och gör av med pengar. Det är väl mest ett nödvändigt ont.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka