Jo det är det men vi orkar inte hålla på med det då det är så mycket prylar så det som vi inte behöver eller vill ha går till tippenTur att en del av dem hamnar på loppis i stället då....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det är det men vi orkar inte hålla på med det då det är så mycket prylar så det som vi inte behöver eller vill ha går till tippenTur att en del av dem hamnar på loppis i stället då....
Men är det svårare att lägga saker i en låda och köra till t.ex. Erikshjälpen eller motsvarande i stället för tippen? Är det inte hugget som stucket förutom att det ena är bättre?Jo det är det men vi orkar inte hålla på med det då det är så mycket prylar så det som vi inte behöver eller vill ha går till tippen
Det är inte att vara snål .Klart man ska använda allt och inte kasta bort om det finns kvarJag är en snål jävel, så jag har precis haft sönder förpackningen till min ögonkräm så jag kan skrapa ut några användningar till
Tyvärr så finns inte sånt här på obyggden men saker som inte är förstörda och går att använda tar dom om hand på tippen och skickar det vidare till ett ställe där det säljsMen är det svårare att lägga saker i en låda och köra till t.ex. Erikshjälpen eller motsvarande i stället för tippen? Är det inte hugget som stucket förutom att det ena är bättre?
Trevligt och grillen är tänd .Ha en trevlig kvällJamen skål på er då! *var är vinsmileyn*
Bra att de tar hand om grejerna. En del återvinningsanläggningar har ju ställen där man kan lämna säljbara saker.Tyvärr så finns inte sånt här på obyggden men saker som inte är förstörda och går att använda tar dom om hand på tippen och skickar det vidare till ett ställe där det säljs
Det är lika som här det förbannade kommunala bolaget som driver det skulle ge oss bättre service från att ha öppet 7 16 och på onsdagar 12-19 nu vet man knappt när det är öppet bara några timmar om dagen och dom flesta jobbar ju och kan inte ta sig dit men dom har första lördagen i månaden öppet .Förut har dom inte haft återbruk men nu hade dom en stor container så killen som sköter om det tar till vara sådant som är nytt eller brukbartBra att de tar hand om grejerna. En del återvinningsanläggningar har ju ställen där man kan lämna säljbara saker.
Här har vi knappt återvinningsanläggningar, men second hand finns. De återvinningsanläggningar som finns har bara öppet några timmar i taget en gång i veckan och jag tycker det är ett sjå att hålla reda på vem som har öppet när.
Jag har medicinerat i över 30 år. Tar medicin det första jag gör på morgonen. Men det är ett jävligt pollenår i år. Och det är liksom ingen liten grej att vara så här medicinberoende och ändå behöv rymma in och stänga ventilationen så fort grannen drar igång gräsklipparen. Jag kan inte ens gå barfota i gräs utan att få kliande utslag på hela benen. Trots medicin.Vet han som jag bor med också har problem med pollen men han har fått god hjälp av vården. Piller, nässpray o allt möjligt smått o gott. Kanske kan vara något för dig? Verkar himla jobbigt o vara sänkt pga lite ynkliga pollen.
Den fungerar bra och har fina och klara färger ser jag
Haha ja verkligen!Den fungerar bra och har fina och klara färger ser jag
SKÅLJamen skål på er då! *var är vinsmileyn*