Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom precis hem från bilträff. Nu har jag fått titta på favoritbilar :love:
31959583_1049627265185653_7461661561107513344_o.jpg

Blev en kvällsfika .Ärtsoppa och smörgås .Glömde att jag får enormt med gaser av det :oså tanten kommer att bli småsur då det luktar :turd:inatt .Får dränka in filtret till snarke i någon aromolja som luktar gott :up: så jag slipper känna det :D.Var ut och hämtade ved då tanten tycker vi ska elda då det inte blir kallt och fick se 5 rådjur bakom ladugården

Haft en helt fantastisk dag! Premiären på parkrun blev väldigt lyckad och eftermiddagen och kvällen har spenderats med mina älskade vänner! Vi har ätit gott och druckit gott och kört escaperoom!
Vinkade du till min balkong? :D
Och för övrigt - var det bra? Vi är sugna på att gå!

försökte somna vid nio. Men det gick inte :rage: vet inte om det är värt att sova nu, ska hämta sambon vid bussen vid ett och det tar en timme tur och retur :arghh:

Jodå, några sådana också! En var riktigt tjusig. Annars har jag lite svårt för hur de ser ut. Det känns lite som en korsning mellan Aventador och Gallardo, istället för "det mest extrema åt något eget håll" :p Skulle garanterat ändra uppfattning om Huracan om jag fick köra en, men det har inte hänt än...

Jag håller med om att Aventador är snyggare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka