Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara sätta på önskelistan till jul, perfekt hundbil att ha till vardags att skrutta runt iKom precis hem från bilträff. Nu har jag fått titta på favoritbilar
Bara sätta på önskelistan till jul, perfekt hundbil att ha till vardags att skrutta runt i
Bara sätta på önskelistan till jul, perfekt hundbil att ha till vardags att skrutta runt i
Jag är helt hopplös. Jag fastnar alltid för opraktiska bilar... (och just Lamborghini Aventador har varit min absoluta favoritbil i måånga år. Idag fick jag se flera sådana )Ja, mycket praktisk @Red_Chili
Vinkade du till min balkong?Haft en helt fantastisk dag! Premiären på parkrun blev väldigt lyckad och eftermiddagen och kvällen har spenderats med mina älskade vänner! Vi har ätit gott och druckit gott och kört escaperoom!
Jag är helt hopplös. Jag fastnar alltid för opraktiska bilar... (och just Lamborghini Aventador har varit min absoluta favoritbil i måånga år. Idag fick jag se flera sådana )
Jag tänkte göra! Vi tyckte det var kul, vi körde piratrummet.Vinkade du till min balkong?
Och för övrigt - var det bra? Vi är sugna på att gå!
Jodå, några sådana också! En var riktigt tjusig. Annars har jag lite svårt för hur de ser ut. Det känns lite som en korsning mellan Aventador och Gallardo, istället för "det mest extrema åt något eget håll" Skulle garanterat ändra uppfattning om Huracan om jag fick köra en, men det har inte hänt än...Ingen Huracan?
Jodå, några sådana också! En var riktigt tjusig. Annars har jag lite svårt för hur de ser ut. Det känns lite som en korsning mellan Aventador och Gallardo, istället för "det mest extrema åt något eget håll" Skulle garanterat ändra uppfattning om Huracan om jag fick köra en, men det har inte hänt än...