Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så konstigt. Jag har ljusrosa mörkläggningsgardiner, och de funkar riktigt bra !Varför finns påfundet "mörkläggningsgardiner" när dom inte mörklägger för 5 öre? det är nästan dagsljus inne, lite mörkare enbart för att jag har en vanlig mörk gardin under halva fönstret... Där det lyser in är det bara mörkläggningsgardin...
Visa bifogad fil 14417
Är det det mörka tyget som är en mörkläggningsgardin? Vart har du köpt den?Varför finns påfundet "mörkläggningsgardiner" när dom inte mörklägger för 5 öre? det är nästan dagsljus inne, lite mörkare enbart för att jag har en vanlig mörk gardin under halva fönstret... Där det lyser in är det bara mörkläggningsgardin...
Visa bifogad fil 14417
Gillar inte att du behöver vänta så länge men vilka fina blomsterarrangemang ! Någon som kan sitt jobb!Sitter och väntar på bussen till jobbet. Den kommer om 20 minuter förstVisa bifogad fil 14414
Nej det är den vita som är mörkläggningsgardin. Den mörka är en helt vanlig gardin. Kommer från Ikea tror jag. Fick den av mamma.Är det det mörka tyget som är en mörkläggningsgardin? Vart har du köpt den?
Mina från ikea är bra och även de från hemtex funkar bra så måste vara ditt tyg nått vajsing med.
Hon måste ha lurat dig. Den vita är en vanlig gardinNej det är den vita som är mörkläggningsgardin. Den mörka är en helt vanlig gardin. Kommer från Ikea tror jag. Fick den av mamma.
Här är det också städdag, eller rättare sagt en dag då vi ska underhålla vägen. Jag förstår inte riktigt vad som måste göras. För två år sedan var jag med och vi tog bort grästorvor som växte intill asfalten och sopade undan sand. Någon sand finns inte i år för det har en maskin sopat bort och jag kan inte riktigt se några andra problem med vägen. Så jag kunde helt enkelt motivera mig till att gå ut och spendera tid på det.Vaknat upp i ett vrakmässigt tillstånd och måste gå ut och införskaffa frukost. Problemet är att jag då måste passera ”städdagen” på innergården
UT med dig och påta i rabatterna blomman !!Vaknat upp i ett vrakmässigt tillstånd och måste gå ut och införskaffa frukost. Problemet är att jag då måste passera ”städdagen” på innergården
Jag har köpt ett par shorts idag, så nu är det sommar !så nu är det nog "sommar"