Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Växtbaserad lasange Törs man ens fråga vad den innehållerVarför ballar alla serier ur i säsong två för? Är det en oskriven lag jag missat?
Förövrigt tvättas det, Leif jobbar på och en växtbaserad lasange står i ugnen som jag hoppas går att äta sen
Ute skiner solen, det är varmt och jag springer runt inne och snorar och städar i stället för att göra som alla andra som är ute i solen
Har ni inte fått sommar där uppe än? Här är det bikiniväder.Ska nog fila motorsågarna .Börjar bli dax att fylla på mer ved
Glutenfria lasangeplattor, krossade tomater, kocosmjölk, majs, vita böner och broccoliVäxtbaserad lasange Törs man ens fråga vad den innehåller
Aha! Det lät värre än det var,jag tänkte typ spenat,gräs o löv.Glutenfria lasangeplattor, krossade tomater, kocosmjölk, majs, vita böner och broccoli
Blev riktigt gott
Alltså så desperat är jag inteAha! Det lät värre än det var,jag tänkte typ spenat,gräs o löv.
Men vad STAR det?
Amatör!Hunden tog tillfället i akt och smällde i sig cirka ett kilo kyckling som låg på upptining . Hon ser nästan ut som att hon ska valpa om en vecka