Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns härligt att blivit av med en hel del (okej, två) möbler idag. Lägenheten börjar ta lite mer form.
På onsdag åker jag och en vän till tippen med lite småsaker med. Äntligen börjar jag få ett hem jag eventuellt kan trivas i lite mer iaf.

Varför ballar alla serier ur i säsong två för? Är det en oskriven lag jag missat?O_o

Förövrigt tvättas det, Leif jobbar på och en växtbaserad lasange står i ugnen som jag hoppas går att äta sen :cautious:
Ute skiner solen, det är varmt och jag springer runt inne och snorar och städar i stället för att göra som alla andra som är ute i solen :wtf:
Växtbaserad lasange :confused::confused::eek: Törs man ens fråga vad den innehåller :nailbiting:

Jag startade ju Robban och han jobbar på,tills jag hör brummmmm,dunk.brummmm,dunk och funderade på vad gör han?
Jag bar in en gipsskiva för en stund sen o ställde i hallen lutad mot hallsoffan för vidare transport upp till ovanvåningen,vad jag inte tänkte på var att Robban var under soffan :banghead::D

Det blir en rolig solbränna på benen :rofl:

IMG_20180506_152109.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Skadade hästar och konvalescenter