Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit sen 15 och är fortfarande trött
Ska äta, dricka lite kaffe och sen är det snart dags att sova inför morgondagen

Solen tar lite iaf ;)

IMG_20180506_160517.webp

Mina föräldrar har varit på Ikea idag, var det inte flera här som menade att man ska undvika det på helgen om man kan? Jag var tvungen och höra om dom mådde bra verkligen? Inte deras grej att vara i butiker precis milt sagt. :angel: Jag hade såå gärna sett det som en fluga på väggen eller så.
/hallonsaft lite chockad.

Är ett steg närmre frisk idag. Hade ju planerat vara helt frisk och gå långpromenad med häst och hund för att banta oss alla tre.
Hästen fick beta medan jag satt bredvid i gräset.
Nu har jag och Vovvi i slowmotion masat oss genom en liten skog och sitter på en äng i solen och tankar energi. ❤️

Jobbat, blev helt slut. Mkt att gå, + bära sopor.
Åkte hem till en akvariekompis efter jobbet. Köpte räkor av hen.
Var vrålhungrig sedan, fast jag hade ätit en microlåda på jobbet. Så det blev att äta en kebab-tallrik på närliggande restarang innan jag åkte hem.

Skönt med uppfriskande dusch. Nu sitter jag och drar mig för att diska så jag kan laga mat och sedan diska igen. Just nu skulle jag döda för en diskmaskin :meh:

Suttit lite på balkongen, morsan har röjt lite där. Men när farsan kom hem ifrån landet, så stökade han till igen...:mad::mad:
Ätit middag - yoghurt fick det bli idag.
Slösurfar lite innan det är dags för kvällsfikat, dumburken och mata fiskar.
I morgon är det jobbardag - igen:eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka