Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då är det nog en korrekturläsare (eller en bättre sådan ) som de behöver...Fast det fanns inget Liseberg i Göteborg och jag tror att de egentligen menade Gröna Lund för på skylten bredvid så stod det att de hade spelat både på Liseberg och Gröna Lund.
Sjukt. Här fyller folk poolerna med vatten för det är så jäkla varmt.Varmt är det men har fortfarande snö på gräsmattan
Sluta fundera, åk! klart Leo ska få springa ju. Se så, schaaaz iväg med er och ta gärna lite kort vi får seNu har jag filat 50% av sågarna och funderar på om jag ska åka till fäboden så leo får springa lite
ja, kommunen kan om de vill!Gillar inte att du behöver vänta så länge men vilka fina blomsterarrangemang ! Någon som kan sitt jobb!
Troligtvis för i Liseberg i Stockholm finns det typ bara villor och enstaka trevåningshus. Känns inte som ett ställe med världens drag iFast det fanns inget Liseberg i Göteborg och jag tror att de egentligen menade Gröna Lund för på skylten bredvid så stod det att de hade spelat både på Liseberg och Gröna Lund.
Jäklar !