Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ett mail från Apple order online som jag aldrid har använt att någon använt
"your icloud account for suspicious transactions"
Väldigt konstigt skrivet och en bifogad Word fil man skulle öppna?
Någon annan som fått något liknande?

Jag förbereder inför jobbintervjun imorgon genom att skriva ner massa grejer. Jag har en tendens att bli helt tom i skallen på intervjuer så håller tummen chefen är lika pratglad som hon verkade i telefonen :D Det går lite långsamt skriva dock, jag har en liten fröken devon(kattvakt) som ligger på rygg bredvid och piper sådär jättegulligt.. Misstänker det är min ballerinakaka kladdkaka hon spanat in dock :p

Fick ett mail från Apple order online som jag aldrid har använt att någon använt
"your icloud account for suspicious transactions"
Väldigt konstigt skrivet och en bifogad Word fil man skulle öppna?
Någon annan som fått något liknande?
Jag får skräp-mejl om apple med jämna mellanrum. Ditt apple ID si och så... Det blir lite komiskt när man inte äger en enda apple-relaterad produkt.... :p

Den där solskyddskrämen jag har är inte någon höjdare. Förvisso skyddar den bra men den är skitsvår att få bort. Jag har nu tvålat in mig två gånger och har inte fått bort allt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka