Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu tittar jag på partiledardebatt på SVT. Det börjar med att Annie Lööv och Jimmie Åkesson ska diskutera migrationspolitik... Herrejösses...
Hahah, det låter faktiskt som ett vettigt alternativ! Jag tror i alla fall inte att det här kommer påverka vilket parti jag röstar på i höst.Kaos orkar inte ens se. Tar ett glas rödvin istället. Skål!
Vi såg en del fåglar .Leo skrämde upp en tjäderhöna och det blev full jakt i 20 meter så hade vi en enkelbeckasin flygandes runt oss hela tiden .Har även en blatseböck som vi säger som flyger runt gården på kvällarna .Kan inte se honom men hör han läte .Var fortfarande en del snö på fäboden .Tänkte kolla stugan men tog en näve med nycklar med men den till stugan hängde kvar i nyckelskåpet .Har inte varit in på många år så jag minns inte vilken det varHemma efter en skogsrunda med hundarna,såg en massa rådjur och fåglarna kvittrade öronbedövande.
Älskar vår/sommar varmt o skönt. (påminn mig inte sen när jag börjar klaga på värmen)
Totalt medhåll - skålKaos orkar inte ens se. Tar ett glas rödvin istället. Skål!
Barbapappig!Jag skulle kvällsfodra och tänkte att röda faran kunde få komma ut i lina iaf idag. Så jag stod i mitten och hostade och nös medan han låg som en röd rem i en cirkel runt mig. Ok, en ganska rund rem, Barbapappig liksom.. Men snabb är han! Och never ending energi..
Barbapappig!
Men blörkGick just in i badrummet som av okänd anledning luktar rå köttfärs
Jag är fortfarande vid datorn.... Maria och Maja ÄR samma, och det är "min" Maja/Maria ! Bekräftat genom lysningboken.Nu MÅSTE jag lägga mig! Har bara lite svårt för att slita mig ifrån Maria/Maja Magnusdotter där i mitten på 1800-talet.... Den spännande frågan - som jag försöker få svar på - är om hon ÄR den Maja som jag letar efter??? Födelsedatum stämmer, pappas förnamn stämmer, födelseort stämmer... Men så heter hon Maria i stället för Maja. Men det är ingen omöjlighet ALLS att hon vid senare tillfälle stod som Maja i kyrkböckerna i stället. Det är bara att kämpa vidare !! Intressant är det i alla fall !