Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade det inte varit för att många bra saker kommer med sommaren i år så hade jag nog lagt mig under en sten och dött just nu :meh:

Börjar ta sig.

Verkar för övrigt som om det är ett motorfel i mammas bil. Pallar inte. Körningen är typ det enda jag har som fungerar för min värsta ångest men det är väl ett minne blott nu.. :(

Bifogade filer

• 20180504_212728.webp
    20180504_212728.webp
    93,1 KB · Visningar: 30
TRÖTT.
I helgen ska jag inte till sjukhuset. Min mamma är på en vanlig avdelning nu, men vägrar ha sin mobiltelefon :banghead: Hoppas det bara är IVA-syndrom som spökar, tydligen kan iva-patienter vara lite knepiga upp till några veckor efter de legat nersövda.

TRÖTT.
I helgen ska jag inte till sjukhuset. Min mamma är på en vanlig avdelning nu, men vägrar ha sin mobiltelefon :banghead: Hoppas det bara är IVA-syndrom som spökar, tydligen kan iva-patienter vara lite knepiga upp till några veckor efter de legat nersövda.
Jo de kan ju det
Finns tom en term för det men kommer inte ihåg vad

Vann två biljetter till clinic med Lussan, Tinne och Therese nästa vecka. Så jäkla roligt! Fick meddelandet när jag stod på ridbanan med min medryttare/-hjälpare, så jag frågade om hon ville hänga på. Hon har tydligen aldrig varit på clinic innan, så det känns kul att kunna bjuda på den upplevelsen som tack för all hjälp :up:

TRÖTT.

Min farmor blev som om hon var senil tillfälligt efter operation. När medicinerna sattes ut så "kom hon tillbaks". De sa att det inte var jätteovanligt för såna fall.

Vann två biljetter till clinic med Lussan, Tinne och Therese nästa vecka. Så jäkla roligt! Fick meddelandet när jag stod på ridbanan med min medryttare/-hjälpare, så jag frågade om hon ville hänga på. Hon har tydligen aldrig varit på clinic innan, så det känns kul att kunna bjuda på den upplevelsen som tack för all hjälp :up:
Grattis :bow:

Har köpt Manuka-honung för att friska på mig nu. Så jag knarkar den.
Ser på Lets Dance en stund innan däcka. Skrattar så jag grinar åt Gunde. Det är något så himla roligt med hur han rör sig. Det blir någon konstig balans som påminner om hur giraffer springer, med hjälp av halsen liksom.

Behöver duscha o byta färg på håret,men ryggen tar död på mig,men det känns bättre att lägga sig ren o inte svettig o äcklig.

Så trött och slut. Ont överallt, till och med i händerna. Kunde knappt öppna tekulan när jag skulle göra te nu på kvällen :( Nu är det iaf dags att borsta tänder och sova.

Äter middag. Lite sent. Pasta med köttfärssås och pesto.

Ganska varmt ute fast det är så sent och inorgon ska det bli runt 20 grader :)!

Har flyttat en stor del av högen vid huset närmare eldplatsen och imorgon blir det nya friska tag! Ska börja tidigare så jag hinner elda länge

Jag tror jag behöver semester.... jobbar jobbar jobbar.
Var ledig igår men känns bara som att hela lediga dagen väntade jag på att det skulle bli kväll för att lägga mig för att idag gå till jobbet igen... det är ju inte så det ska va :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka