Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har man sån pussmun och utåtstående, skelande ögon är man bedårande. Det vet man ofta om också..
Jo de kan ju detTRÖTT.
I helgen ska jag inte till sjukhuset. Min mamma är på en vanlig avdelning nu, men vägrar ha sin mobiltelefon Hoppas det bara är IVA-syndrom som spökar, tydligen kan iva-patienter vara lite knepiga upp till några veckor efter de legat nersövda.
Tror det heter IVA-syndromet?Jo de kan ju det
Finns tom en term för det men kommer inte ihåg vad
TRÖTT.
I helgen ska jag inte till sjukhuset. Min mamma är på en vanlig avdelning nu, men vägrar ha sin mobiltelefon Hoppas det bara är IVA-syndrom som spökar, tydligen kan iva-patienter vara lite knepiga upp till några veckor efter de legat nersövda.
GrattisVann två biljetter till clinic med Lussan, Tinne och Therese nästa vecka. Så jäkla roligt! Fick meddelandet när jag stod på ridbanan med min medryttare/-hjälpare, så jag frågade om hon ville hänga på. Hon har tydligen aldrig varit på clinic innan, så det känns kul att kunna bjuda på den upplevelsen som tack för all hjälp
Vad var det för olycka?Ridit fina hästen en sväng. I dag är en stor dag. I dag fick hon sin första normalskoning efter olyckan för ett år sen och hon kändes fin att rida
Har en bra känsla om den här sommaren