Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Naglarna är fixade och nu tänker jag att resten av dagen ska innebära slappande (Förutom att jag ska tömma diskmaskinen men det är inte så jobbigt.)
Vilken färg? Håller tummarna för turkos, kanske med glitter.
Idag blev jag gratulerad av neurologen för att det inte finns några tecken på inflammatorisk aktivitet sedan MR i höstas Sen kanske jag ska säga peppar peppar, men det har ju inte alls stått still sedan innan. Det tar ju inte heller bort det faktum att det är svårt att se om det tillkommit nya, med tanke på att det finns så många. Men det känns ändå gött!
Phu... har lyckats masa mig hem med hunden i släptåg. Kan inte anklaga denna varelse för att vara snabbtänkt. Eller snabb rent allmänt. Är väl bortskämd med den lilla. Hon är ju svinsmart (och iofs svindryg ) och liksom fattar allt blixtsnabbt. Iofs är hon också rätt manipulativ men denna varelse kan nog inte lägga ihop så pass mkt för att ens komma till den punkten. Den verkar mest lalla på, segdra i kopplet och gå med nosen i backen.
Den kommentaren ska jag lägga på minnet, klockrenSom inte dreglar och luktar gammal säl.
Haha! SÅ inte min typ av hund. Jag gillar mina snabba, alerta djur. Som inte dreglar och luktar gammal säl.
Sen är jag mer förtjust i djur som inte är så jäkla lättköpta. Vissa hundar som flabbar fram och ääälskar alla från första stund är inte riktigt min kopp te.Haha exakt samma för mig!
Den kommentaren ska jag lägga på minnet, klockren