Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var lite trail, lite pleasure och lite showmanship at halter. Nyttigt för mig om inte annat!
Ja det är jättekulzassoo: vilken snygging! kul att få en sådan möjlighet!
Jag har nu kollat igenom filmen på vårt mönster och railwork samt satt ihop ett klipp till youtube. http://www.youtube.com/watch?v=F21Kkq1Nvkg Ha överenseende med min lilla Ubbe, bommen var läskig där i första bågen och i slutet på andra. Dessutom så kom fullblodet fram i honom i sista joggen/traven och det var inte direkt läge att korrigera honom! Jag är iaf tokigt nöjd!
Bild finns på i mitt galleri.. jag är så jäkla dålig på hur man lägger upp bilder i trådar Ja jag hoppas jag hittar en sadel snart.. om någon har något tips så mottages det tacksamt
Tänkte jag skulle visa "min" läromästare:
Jag är förälskad!
kl
Åh Tog ut veterinären för att vaccinera lillan idag, också gjorde hon ytterliggare ett fynd. Hon hade en förstorad lymfkörtel, dock bara en. Normal temp och fint allmäntillstånd, kunde kanske vara en tand som vuxit snett. Men smittsammare saker nämndes så nu får hon inte besöka andra hästar, bortsett från hagkompisarna. Därmed utgår tömkörningen på banan jag sett fram emot, samt löshoppningen. Skulle tempa och hålla koll en vecka, hon får stå inne på natten också för att se så hon äter problemfritt. Sedan får vi se om något förändras. Förhoppningsvis är det ingen allvarligt.