Duktig du är, bra jobbat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gick ganska ok, efter tre sömnpiller och en dvd-box somnade jag väl kring femtiden... Jobbigt var det väl, men hanterbart!
Jag har fått så otroligt mycket jobbiga och svåra tankar sista tiden Jag känner att jag skulle behöva "prata av mig", men jag har ingen i min närhet att prata med och min terapeut på psyk vågar jag inte alls ta upp det med... Någon med tips på var jag kan vända mig då?
Jag vill inte skriva ut vad det är för tankar här, känner att det inte är bra i en sån här tråd.
Det gick ganska ok, efter tre sömnpiller och en dvd-box somnade jag väl kring femtiden... Jobbigt var det väl, men hanterbart!
Det jag tänker när jag läser dina rader. Är du hjälpt av att rita eller skriva?
Först, du är skitbra!
Sen, har du berömt dig själv?
Tack! Ja, det tycker jag nog att jag har gjort.
Det jag tänker när jag läser dina rader. Är du hjälpt av att rita eller skriva?
Mja, lite av att skriva kanske (ibland). Det går lite i vågor hur mycket det hjälper/"fungerar", men jag har en blogg (som egentligen inte är värd namnet eftersom den är låst och har endast en läsare...) där jag skriver av mig en del iallafall, och det hjälper lite.
Idag har jag varit å mttagnngen och efter disksson med min mamma så börjar jag med strattera imogon mot min ADD, håller tummarna att det här funkar nu
Går hos psykolog ..Utöver Strattera, får du någon annan hjälp?
Går hos psykolog ..
Ingen sjukgymnast eller arbetsterapeut? Fast det kanske aldrig har kommit på tapeten eller det kanske inte är intressant?[/QUOTE=
Har fått kedjetäcke av arbetsterapeut för ett tag sedan, har varit tal om en handy ev.. Men mer än så har det inte hänt
Men vad gör en sjukgymnast?
Frågar i denna tråd ist för att skapa en ny.. Antar att det finns en del med kedjetäcken här? Har det hjälpt er eller ej? Finns de i kingsize? :O Vet inte om jag skulle sova bättre av att inte dela täcke med killen.. Alt så har jag det när vi inte sover ihop. Men känns kanske.. Onödigt?
Är det typiska teken på depression att inte vilja äta, äta onyttigt, allmänt deppig, vill inte göra något. Ingen motivation. Ledsen?