Så länge den är blå borde det mesta funkaEller sambon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så länge den är blå borde det mesta funkaEller sambon?
En blå sambo? Avatar?Så länge den är blå borde det mesta funka
En smurfEn blå sambo? Avatar?
@cili om du inte skulle råka ha blå skumplast liggandes så har jag rosa bubbelplast, helt seriöst den är faktiskt rosa om än väldigt svagt och syns bara när den är rullad.
Rullen är rejäl så kan nog klä in din sambo, micro, katter och få en bit kvar.
Bara att hämta, nyckeln till vinden ligger i översta lådan i hallen.
Sover jag så är det bara klampa på, starta gärna kaffebryggaren då
¿Que? En blå samboSå länge den är blå borde det mesta funka
En BLÅ flamingoDå blir han en flamingo
Ja alltså han har ju ganska långa ben. Bubbelplast för den övriga formen, och så lite fjädrar på det så blir det perfekt!Då blir han en flamingo
Det är halloween snartJa alltså han har ju ganska långa ben. Bubbelplast för den övriga formen, och så lite fjädrar på det så blir det perfekt!
Men det här skulle ju vara hans pyjamas, så jag kan använda micron på morgonenDet är halloween snart
Två flugor i en smäll ju!Men det här skulle ju vara hans pyjamas, så jag kan använda micron på morgonen
Okapi!Det är redan gjort! Hela fågel-grejen känns gjord, speciellt på kläder. Hitta på ett annat djur!
Vi löser problem, vi är genier ju.Alla spårar ut så här tidigt. Vart är världen påväg
Okapi!
Synd att sengångarna redan är på GDet är redan gjort! Hela fågel-grejen känns gjord, speciellt på kläder. Hitta på ett annat djur!
Allt för att lätta upp i höstmörkretAlla spårar ut så här tidigt. Vart är världen påväg