Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
@sthu inte för att stressa dig, men det kanske är läge att kontakta någon att prata med? Vc där du bor? Och vad gäller ditt arbete, om du bröt armar och ben, skulle du inte få vara hemma då "pga för många sjuktillfällen"? Tror inte det (även om jag faktiskt haft en chef som ringde en kollega och tyckte denne skulle komma in och jobba, när kollegan hade ett barn på sjukhuset med blodförgiftning). Bra att du söker annat!

@sthu inte för att stressa dig, men det kanske är läge att kontakta någon att prata med? Vc där du bor? Och vad gäller ditt arbete, om du bröt armar och ben, skulle du inte få vara hemma då "pga för många sjuktillfällen"? Tror inte det (även om jag faktiskt haft en chef som ringde en kollega och tyckte denne skulle komma in och jobba, när kollegan hade ett barn på sjukhuset med blodförgiftning). Bra att du söker annat!

Jag har en samtalskontakt på öppenpsyk. Borde nog ringa henne.. Tar resten av dagen ledigt, chefen får säga vad han vill.

Kaffet slut, macka i magen nu ska jag bara kämpa mot limklicken som håller mig kvar så jag kommer till duschen.
Se så kom igen, hejja hejja hallonsaft sätt fart nu.
Den blåa fina himlen fick mig tydligen vare sig piggare eller effektivare,
Förgrymmade förkylning men febern har väl tagit en del ork förvisso så det är inte så konstigt men just nu är det bara bita ihop, ignorera och köra igång.
Varit vaken 5 timmar och börjar nästan fatta att jag är vaken, morgonmänniska? absolut inte!

nyss beställt lite böcker, både "nöjesläsning" och sånt som kan vara användbart i jobbet. Ska sysselsätta mig med detta under höstlovet kommande vecka.
Annars har jag bihåleinflammation och hostar. Ansiktet gör ont :(

@sthu: Ta hand om dig! Man ska inte må sådär, det är inte alls bra :heart
@mooi: Krya på dig :up:

Jag dammsuger och lyssnar på Melissa Horn :love:

Duschat och nu dricks det kaffe och väntar på att telefonen ska ringa och håret torka senare måste jag iväg efter det till apoteket, snälla vädret håll i som det är nu det vore faktiskt helt okej.

WAHOOOOO!!!! Pratade med kliniken och alla Nikitas värden är bra! :banana: :bow: :bump: ingen infektion, ingen UVI eller njurproblematik. Gud vad jag är lättad. Det enda som var, var att hon hade förhöjda glukosvärden men det kan tydligen bero på stress, och det var Nikita igår när hon undersöktes. Ska prata behandlande vet på måndag när han kommer tillbaka. Vilken otrolig lättnad. Mardrömmar om akut njursvikt har gnagt. Men hon har helt enkelt 'höstpäls.' Nu ska hon få lite speciell olja som rekommenderas av en uppfödare i maten. Sedan väger hon 3.3 så hon får gärna gå ner några gram. :heart

WAHOOOOO!!!! Pratade med kliniken och alla Nikitas värden är bra! :banana: :bow: :bump: ingen infektion, ingen UVI eller njurproblematik. Gud vad jag är lättad. Det enda som var, var att hon hade förhöjda glukosvärden men det kan tydligen bero på stress, och det var Nikita igår när hon undersöktes. Ska prata behandlande vet på måndag när han kommer tillbaka. Vilken otrolig lättnad. Mardrömmar om akut njursvikt har gnagt. Men hon har helt enkelt 'höstpäls.' Nu ska hon få lite speciell olja som rekommenderas av en uppfödare i maten. Sedan väger hon 3.3 så hon får gärna gå ner några gram. :heart
Åååååh vad skönt :heart:bump:
Är det viacutan hon ska få eller vad är det för olja?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 356
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
94 95 96
Svar
1 919
· Visningar
93 547
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat