Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man kommer hem med ny låda :angel::D

HRwAyAV.jpg

OqmGY7T.jpg
Men lilla godissötnoshjärtegull :love:

Veckans enda lediga dag; började med att sova ut lite och gos med katten innan jag gick upp :love:. Kaffe och frukost till veckans avsnitt av bonde :). Bokat heldag på SPA med massage, frukostbuffé, gårdslunch, lyxfika och tre rätters till nästa helg; dagen jag fyller 30 år :banana:Bara hoppas att jag och sambon håller oss friska, känns som en förkylning lurar (svider liiiiite i halsen). Nu ska jag byta morgonrocken mot kläder :).

:arghh: Seriöst vem har jag gjort så illa att allt ska gå på tok? Världsliga saker visserligen men nya datorn strular så jag skulle behöva gå in med den, sen har vi tömt badet för att göra rent och fylla på nytt vatten, då går en liten jävla plastskruv sönder som är viktig för att det ska fungera, alltså måste vi in på den firman också. :meh: Jag vill bara sitta hemma och plugga i lugn och ro

Den omtalade väggen? Låter inte alls omöjligt på det du delar med dig av här. Kan du förändra något i ditt liv? Dra ner på tempot, byta tjänst/jobb?

Söker nya jobb men inget napp någonstans än.
All energi har liksom runnit iväg, blir utmattad av minsta lilla. Det har varit mycket som gått åt skogen sista tiden.

Kan du hitta en plats på rasten där du kan vara i fred och försöka vila en ca 10 min. Det brukar hjälpa en del.

Jag har ingen rast förrän lunch. Jobbar ensam så i fred är jag hela tiden.

Söker nya jobb men inget napp någonstans än.
All energi har liksom runnit iväg, blir utmattad av minsta lilla. Det har varit mycket som gått åt skogen sista tiden.

Jag har ingen rast förrän lunch. Jobbar ensam så i fred är jag hela tiden.
Hmm. Det låter verkligen som om detta hör till vanligheten att du är så trött att det vore bra att du verkligen satsar på dig själv och tar tröttheten på allvar.
Desto längre tid du kämpar emot kroppen desto längre tid tar det för den att återhämta sig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 356
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
94 95 96
Svar
1 919
· Visningar
93 547
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Säng
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat