+1 röst på den.Okapi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+1 röst på den.Okapi!
Men lilla godissötnoshjärtegullNär man kommer hem med ny låda
Vandrande pinneDet är redan gjort! Hela fågel-grejen känns gjord, speciellt på kläder. Hitta på ett annat djur!
@supersonic amenhalledulane vad sött då! katter och lådor ftw
Men lilla godissötnoshjärtegull
Ingen risk för spillbitar av djurmönstrade tyger i alla fall, det är bara att kombinera allihopKan nog funka!
Synd att sengångarna redan är på G
Hjärnan är mos. Pallar fan inte att jobba mer.. Fattar inte vad det är som hänt!
Kan du hitta en plats på rasten där du kan vara i fred och försöka vila en ca 10 min. Det brukar hjälpa en del.Hjärnan är mos. Pallar fan inte att jobba mer.. Fattar inte vad det är som hänt!
Ja så kan det ju också vara. Då hjälper inga tio minuter som vila (mitt tidigare inlägg) utan som du säger en radikal helomvändning av livet.Den omtalade väggen? Låter inte alls omöjligt på det du delar med dig av här. Kan du förändra något i ditt liv? Dra ner på tempot, byta tjänst/jobb?
Den omtalade väggen? Låter inte alls omöjligt på det du delar med dig av här. Kan du förändra något i ditt liv? Dra ner på tempot, byta tjänst/jobb?
Kan du hitta en plats på rasten där du kan vara i fred och försöka vila en ca 10 min. Det brukar hjälpa en del.
Ser fram emot när kollektionen visas, dundersuccé!Kan nog funka!
Hmm. Det låter verkligen som om detta hör till vanligheten att du är så trött att det vore bra att du verkligen satsar på dig själv och tar tröttheten på allvar.Söker nya jobb men inget napp någonstans än.
All energi har liksom runnit iväg, blir utmattad av minsta lilla. Det har varit mycket som gått åt skogen sista tiden.
Jag har ingen rast förrän lunch. Jobbar ensam så i fred är jag hela tiden.
Faktiskt blå himmel här men givetvis med lite inslag av moln, fast inte utan att jag blev ordentligt förvånad att det gråvita tunga täcket på himlen försvunnit och det är regnfritt! wow!Allt för att lätta upp i höstmörkret
Det där ser ju nästan ut som bloodhound gang i hitlåten de hade för 15(isch) år sen