Säg till han att han ska ha det som ett delmål i sitt nästa medarbetarsamtalEller hur?! Han är helt otroligt musikalisk så att spela för mig borde vara högsta prio.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säg till han att han ska ha det som ett delmål i sitt nästa medarbetarsamtalEller hur?! Han är helt otroligt musikalisk så att spela för mig borde vara högsta prio.
Den raden hade aldrig funkat i dagsläget. Om man inte gör om låten så den handlar om att bygga om bilar istället vill säga . Skräpkanal!do it like they do on the discovery channel
Det är han som är chefSäg till han att han ska ha det som ett delmål i sitt nästa medarbetarsamtal
Alla spårar ut så här tidigt. Vart är världen påväg
Jag ser en alternativ tolkning: flamin' gos. Hur man porträtterar flammande gos är däremot en gåta. Eller är det så enkelt att det är mjukiskläder med flames?Hade vi inte flamingogrammatik i förra tråden?!
En flamingo - flera flamingor "Flamingos" är genitiv
Jag har visat julflamingon för chefen, hoppas få en till kontoretHade vi inte flamingogrammatik i förra tråden?!
Jag ser en alternativ tolkning: flamin' gos. Hur man porträtterar flammande gos är däremot en gåta. Eller är det så enkelt att det är mjukiskläder med flames?
Där har vi det. Han får vara på omslaget för Vogue, i samtliga länder!Min gos (dvs särbon) är flaming lite då och då, svetsloppor Eller så sker det en olycka med smält bly, då hängde huden från hans underarmar som fransar på en jacka...
Där har vi det. Han får vara på omslaget för Vogue, i samtliga länder!
Ge han sparken och ersätt med en flamingo?Det är han som är chef
Brukar det inte gå hem med bad boy-attityd?
Jag har nämnt att han ser ut som om han vill bita någon alternativt skjuta någon på praktiskt taget alla bilder, va?
Åååååh vad skönt bump:
Är det viacutan hon ska få eller vad är det för olja?
Min hjärna har gått på höstlov, okej?Hade vi inte flamingogrammatik i förra tråden?!
Så var det ja.I Oregon, USA. Mellan Portland och kusten ungefar.
Så skönt!WAHOOOOO!!!! Pratade med kliniken och alla Nikitas värden är bra! ingen infektion, ingen UVI eller njurproblematik. Gud vad jag är lättad. Det enda som var, var att hon hade förhöjda glukosvärden men det kan tydligen bero på stress, och det var Nikita igår när hon undersöktes. Ska prata behandlande vet på måndag när han kommer tillbaka. Vilken otrolig lättnad. Mardrömmar om akut njursvikt har gnagt. Men hon har helt enkelt 'höstpäls.' Nu ska hon få lite speciell olja som rekommenderas av en uppfödare i maten. Sedan väger hon 3.3 så hon får gärna gå ner några gram.
Den raden hade aldrig funkat i dagsläget. Om man inte gör om låten så den handlar om att bygga om bilar istället vill säga . Skräpkanal!