Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ser en alternativ tolkning: flamin' gos. Hur man porträtterar flammande gos är däremot en gåta. Eller är det så enkelt att det är mjukiskläder med flames?

Min gos (dvs särbon) är flaming lite då och då, svetsloppor :cautious: Eller så sker det en olycka med smält bly, då hängde huden från hans underarmar som fransar på en jacka... :yuck: :crazy:

WAHOOOOO!!!! Pratade med kliniken och alla Nikitas värden är bra! :banana: :bow: :bump: ingen infektion, ingen UVI eller njurproblematik. Gud vad jag är lättad. Det enda som var, var att hon hade förhöjda glukosvärden men det kan tydligen bero på stress, och det var Nikita igår när hon undersöktes. Ska prata behandlande vet på måndag när han kommer tillbaka. Vilken otrolig lättnad. Mardrömmar om akut njursvikt har gnagt. Men hon har helt enkelt 'höstpäls.' Nu ska hon få lite speciell olja som rekommenderas av en uppfödare i maten. Sedan väger hon 3.3 så hon får gärna gå ner några gram. :heart
Så skönt!
Den som jag la upp bild på ett par sidor bak (och som även är min avatar) behöver gå ner 2 kg. Och det är minsann lättare sagt än gjort!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 356
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
95 96 97
Svar
1 926
· Visningar
93 792
Senast: sweep
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30