Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bebis är 5v och har redan förklarat att han gillar Raubtir bättre än Slipnot!9 månader är väl en lagom ålder att introducera Sabaton vid? Det diggas ordentligt iaf
1999?! Då är den ju 18 år gammal, tom värre än 15! JAG ÄR SÅ GAMMAL!!
Senaste gången Missia vägdes låg hon på 5,8 eller 5,6, jag kommer inte ihåg. Då ansåg veterinären att hon var i bra hull men skulle inte gå upp. Hon är en stabil dam!
1999?! Då är den ju 18 år gammal, tom värre än 15! JAG ÄR SÅ GAMMAL!!
För minioren:
Haha, min pappa - nyss fyllda 60 - säger att hon fortfarande ibland letar efter ”någon vuxen att fråga” i vissa situationer.Jag väntar fortfarande på att bli "stor"... vid 44 års ålder Särbon gör detsamma vid 46
Ska spela den när han vaknat
Går hon i skola varje Vecka nu??Jag har lämnat dottern i skolan inklusive utvecklingssamtal, duschat, fixat fransarna, handlat mat och sitter nu hos frisören. Mitt hår är tjockt = otroligt tungt med foliepaket!
Utvecklingssamtalet var väntat resultat: M är bra på allting
Hon ligger före i läsningen och får särskilda uppgifter, pratar OCH lyssnar på samlingarna, är populär i gruppen, snäll och leker med alla. Ser hon att någon är ensam så inkluderar hon den personen i gemenskapen.
Extra skönt att höra eftersom hon till nu bara gått i skolan varannan vecka
Hennes egna favoriter är gympa och när de sitter i sina bänkar och arbetar
Haha, min pappa - nyss fyllda 60 - säger att hon fortfarande ibland letar efter ”någon vuxen att fråga” i vissa situationer.
Går hon i skola varje Vecka nu??
Visade en gård som är till salu för sambon. Fick till svar att den ligger för långt från Västerås (under en halvtimme med bil...). Han hittar fel på allting. Antingen är det för långt bort, eller så är det för högt pris eller något annat, så därför kan vi inte ens åka på visning för att skaffa visningserfarenhet. Vi har liksom inte ens kollat hur mycket vi får låna, så att faktiskt köpa något ligger långt bort i tiden. Jag tänker att man kan tillämpa "se men inte köpa" tills vidare.
Idag ledsnade jag och sa till honom att det aldrig kommer dyka upp en gratisgård med plats för häst i centrala Västerås. Tror inte att han fattade piken
Halvtimme är ju inte mycket till stan från gård?! Enligt mig är det rätt nära sen beror ju allt på hur vägarna är och om man måste genom stan men köpa en gård på skrapan är ju liksom lite halvt omöjligt.Visade en gård som är till salu för sambon. Fick till svar att den ligger för långt från Västerås (under en halvtimme med bil...). Han hittar fel på allting. Antingen är det för långt bort, eller så är det för högt pris eller något annat, så därför kan vi inte ens åka på visning för att skaffa visningserfarenhet. Vi har liksom inte ens kollat hur mycket vi får låna, så att faktiskt köpa något ligger långt bort i tiden. Jag tänker att man kan tillämpa "se men inte köpa" tills vidare.
Idag ledsnade jag och sa till honom att det aldrig kommer dyka upp en gratisgård med plats för häst i centrala Västerås. Tror inte att han fattade piken
Jag skyller på feberdis, amningshjärna och autocorrect!Hon, din pappa? Könsbyte, eller?