Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Telefonsamtalet klart så nu är det till att ta en skvätt te och sen blir det att dra till apoteket.
Sjukt omotiverad och sjukt lite ork men måste tyvärr :yuck:
Hoppas jag inte smittar någon på vägen.

Nu kan jag röra mig igen,hade det suttit folk i väntrummet hoss kiro så hade det varit tömt när jag var klar :o
Nu har vi avverkat 5km backe upp o backe ner i Moskogen,nästan fikat klart och sen ska jag klättra 5m upp på en stege o leka med kobenet,om inte det funkar så ska jag köra bort till skylift grannen o se om jag får ta den hit hem.
Såg luftvärmepumpslådan från vägen,så mycket bättre det blev iställer för den fula vita burken.

Jag måste till Örebro :arghh: , närmare bestämt till Marieberg. Min mobiltelefon tar ingen laddning (igen) och utan den är jag handikappad. Orkar inte, vill inte.

Vc på förmiddagen, och eftersom mini inte hade förskola idag så drog vi till stan och gick runt lite istället för att störa hantverkaren :p
Väntar med spänning nu för att se om sonen tar taxin hem eller om jag måste hämta honom :nailbiting: :cautious:

Sista dagen för denna omgång, tråkigt att lämna en plats där man har för engångskull blivit bra behandlad. Man får bara tacka för denna gången. :cry:

Hemma från barnmorskan. Tagit prov för klamydia, gonorré samt tog ett cellprov "när jag ändå var där" :angel: (har alltid gått 1 gång om året pga förändringar, förra året såg bra ut men jag ville ta ett i år ändå. Är det bra går jag in på den vanliga 3 års schemat så att säga). Lite förhöjt blodtryck så ska tillbaka om 2 veckor, kunde bero på att jag ju ätit penicillin och har/haft en infektion i kroppen. Dessutom såg hon tecken på svamp :meh: Aldrig haft det tidigare, men beställt hem medicin för det. Kommer få remiss till gyn i Falun också, pga att jag upplevt blödningar under samlag de få gånger jag nuppat senaste 1.5 året :meh: Men bra att sånt tas på allvar och det blir kollat ordentligt!
Ny ska jag äta, sen städa :wtf:

Funderar på om jag kan skjuta på besöket till Örebro till i morgon. Jag är liksom trött och magen krånglar, så som den gjort några dagar nu. Telefonens batteri står på 51% just nu. Det lär inte hålla till i morgon och jag har redan gjort flera försök att få den att ta laddning.

Visade en gård som är till salu för sambon. Fick till svar att den ligger för långt från Västerås (under en halvtimme med bil...). Han hittar fel på allting. Antingen är det för långt bort, eller så är det för högt pris eller något annat, så därför kan vi inte ens åka på visning för att skaffa visningserfarenhet. Vi har liksom inte ens kollat hur mycket vi får låna, så att faktiskt köpa något ligger långt bort i tiden. Jag tänker att man kan tillämpa "se men inte köpa" tills vidare.

Idag ledsnade jag och sa till honom att det aldrig kommer dyka upp en gratisgård med plats för häst i centrala Västerås. Tror inte att han fattade piken :meh:

Ge mig en spark i arslet. Har varken fixat mat eller börjat städa. Det var nästan en timme sen jag kom hem :banghead:

9 månader är väl en lagom ålder att introducera Sabaton vid? Det diggas ordentligt iaf :D

För minioren:
1metal.gif

Jag har lämnat dottern i skolan inklusive utvecklingssamtal, duschat, fixat fransarna, handlat mat och sitter nu hos frisören. Mitt hår är tjockt = otroligt tungt med foliepaket!

Utvecklingssamtalet var väntat resultat: M är bra på allting :p
Hon ligger före i läsningen och får särskilda uppgifter, pratar OCH lyssnar på samlingarna, är populär i gruppen, snäll och leker med alla. Ser hon att någon är ensam så inkluderar hon den personen i gemenskapen.
Extra skönt att höra eftersom hon till nu bara gått i skolan varannan vecka :up:
Hennes egna favoriter är gympa och när de sitter i sina bänkar och arbetar :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 356
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
95 96 97
Svar
1 926
· Visningar
93 792
Senast: sweep
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Göra i Danmark
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30