Kan verkligen inte se framför mig hur @tornblomma skulle vilja ha ett mobilskal med vinyldekaler påDu får helt enkelt anlita @cili för att printa ut tjusiga dekaler att piffa upp skalet med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan verkligen inte se framför mig hur @tornblomma skulle vilja ha ett mobilskal med vinyldekaler påDu får helt enkelt anlita @cili för att printa ut tjusiga dekaler att piffa upp skalet med!
Haha! Johooo då! Med en glittrig flamingo såklart!Kan verkligen inte se framför mig hur @tornblomma skulle vilja ha ett mobilskal med vinyldekaler på
gyn, inte gymOckså vaken. Har vart på jobbet sen 5.15 Har tid his gym idag så åkte till jobbet lite tidigare så jag kan smita tidigare. Har jobbat så svetten lackat, nästan så jag jobbat för fort
Kul är braJag lyssnar på körlåtar och längtar tillbaka till igår. Vi har så himla kul på kören!
Speciellt när vi sätter trestämmigt i en refräng på en helt ny låt på bara en halvtimmeKul är bra
Hade vi bott större och kunnat ha längre mellan säng och micro så hade det säkerligen funkat, men nu är det öppna dörrar och sovrummet ligger intill köket. Och sen är jag kass på att bevaka micron för att slippa plingljudet, vilket är extra dåligt med just den här som ska påminna hela tiden@cili är han så lättväckt att du inte ens vill använda micron? Stackarn så fall.
Jag sover som en sten, bara jag lyckas somna, i morse vaknade jag dock av en lastbil som står precis utanför sovrummet, väldigt onödigt tycker jag men fick sova till strax innan 06:30 så fått bra med sömn.
Klä in micron i skumplastHade vi bott större och kunnat ha längre mellan säng och micro så hade det säkerligen funkat, men nu är det öppna dörrar och sovrummet ligger intill köket. Och sen är jag kass på att bevaka micron för att slippa plingljudet, vilket är extra dåligt med just den här som ska påminna hela tiden
Sätt på honom hörselskyddHade vi bott större och kunnat ha längre mellan säng och micro så hade det säkerligen funkat, men nu är det öppna dörrar och sovrummet ligger intill köket. Och sen är jag kass på att bevaka micron för att slippa plingljudet, vilket är extra dåligt med just den här som ska påminna hela tiden
Eller sambon?Klä in micron i skumplast
Akta katterna bara!Eller sambon?