Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Också vaken. Har vart på jobbet sen 5.15 :meh: Har tid his gym idag så åkte till jobbet lite tidigare så jag kan smita tidigare. Har jobbat så svetten lackat, nästan så jag jobbat för fort :cautious:

Nu ska både skrivaren och lamineringsmaskinen få jobba. Gjorde en "inget täcke"-skylt att hänga på boxen till lintott igår. Hon går ju bara med täcke när det regnar mycket, och den som släpper in hänger sen hästens täcke på dess krok om det inte finns ett annat där inför morgondagen, sen tar stallägaren på det täcke som hänger på kroken på morgonen. Förut har jag skrivit på stalltavlan när hon ska gå naken, men eftersom den är i andra änden av stallet är det lätt att missa.

Stallägaren tyckte att det blev jättebra, och sa att hon skulle göra fler sånna skyltar angående inget täcke och inget utsläpp. Men jag insisterade på att få göra även dom, med anledningen att jag har så tråkigt hemma :D. Så nu har jag en stunds sysselsättning som blir till något vettigt och användbart :up:

@cili är han så lättväckt att du inte ens vill använda micron? Stackarn så fall. :nailbiting:
Jag sover som en sten, bara jag lyckas somna, i morse vaknade jag dock av en lastbil som står precis utanför sovrummet, väldigt onödigt tycker jag men fick sova till strax innan 06:30 så fått bra med sömn.

@cili är han så lättväckt att du inte ens vill använda micron? Stackarn så fall. :nailbiting:
Jag sover som en sten, bara jag lyckas somna, i morse vaknade jag dock av en lastbil som står precis utanför sovrummet, väldigt onödigt tycker jag men fick sova till strax innan 06:30 så fått bra med sömn.
Hade vi bott större och kunnat ha längre mellan säng och micro så hade det säkerligen funkat, men nu är det öppna dörrar och sovrummet ligger intill köket. Och sen är jag kass på att bevaka micron för att slippa plingljudet, vilket är extra dåligt med just den här som ska påminna hela tiden :rage:

Hade vi bott större och kunnat ha längre mellan säng och micro så hade det säkerligen funkat, men nu är det öppna dörrar och sovrummet ligger intill köket. Och sen är jag kass på att bevaka micron för att slippa plingljudet, vilket är extra dåligt med just den här som ska påminna hela tiden :rage:
Klä in micron i skumplast :idea:

Försöker uppmana mig själv att gå och duscha och tvätta håret. Kommer inte ha tid att tvätta håret i helgen pga alla festligheter så måste göra det nu eller så gå sunkig hela helgen. Dagens i-landsproblem :p

Sätt på honom hörselskydd ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 355
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
94 95 96
Svar
1 916
· Visningar
93 449
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Födda 2022
  • "Rimligt" pris för en hobbyhäst