Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om ngn vill ha dessa för iPhone 7 hojta!

mjadb3086014080_q1_1-0._QL90_UX336_.jpg

finger-spray-iphone-7-case_000000000005546497.jpg

Hundvakten hade tydligen skickat kompisar att gå ut med hunden :crazy: herrejisses....

Hur stor är chansen att andra vill göra det medans ungen själv tar betalningen? om den inte betalt sina kompisar iofs.

Detta sades ikväll till min mamma så det är säkert sant. Men då har också mammas nyckel till huset lämnats ut till okända människor.
Min mindre utvecklade pedagogiska sida (som jag egentligen har betyg i :o) har precis slutat existera, totalt!
:rage:

Funderar på att försöka lägga mig tidigt. Om jag kommer iväg tidigt så kanske det inte är så mycket folk som skall handla? Har snart slut på Finncrisp, smöret tog slut för flera dagar sedan. O inga pålägg har jag heller.

Funderar på att försöka lägga mig tidigt. Om jag kommer iväg tidigt så kanske det inte är så mycket folk som skall handla? Har snart slut på Finncrisp, smöret tog slut för flera dagar sedan. O inga pålägg har jag heller.
Bättre att handla på förmiddagen fredagar än på eftermiddagen. Stor skillnad och lättare att hitta en bra parkering.

Hur stor är chansen att andra vill göra det medans ungen själv tar betalningen? om den inte betalt sina kompisar iofs.

Min mindre utvecklade pedagogiska sida (som jag egentligen har betyg i :o) har precis slutat existera, totalt!
:rage:

Ja jag hade inte varit så pedagogisk själv kan jag ju säga... Mamma frågade hundvakten på sms nu i eftermiddags om denne varit ute med hunden idag. Jodå, den vanliga rundan på minst 20 min var svaret tillbaka. Därefter tog hon kontakt med föräldrarna. Har nog lite att jobba på i förtroendeväg hos dem nu.

I dag pa hemvagen fran att spara med hundarna tankte jag stanna och ta lite bilder pa snokladda Mt. St.Helens (Vulkanen som sprangde bort hela bergstoppen 1980) och Mt. Hood fran ett par stallen dar man ser bada pa en gang.
Har i dalen ar det 20*C, solen skiner och det ar superharligt vader ... medan uppe i bergen har skidakningen varit igang ganska lange redan. De ser sa fascinerande ut sa har en bit bort, den ena med en spetsig topp och den andra alldeles platt dar toppen skulle vara, sida vid sida.

Ja jag hade inte varit så pedagogisk själv kan jag ju säga... Mamma frågade hundvakten på sms nu i eftermiddags om denne varit ute med hunden idag. Jodå, den vanliga rundan på minst 20 min var svaret tillbaka. Därefter tog hon kontakt med föräldrarna. Har nog lite att jobba på i förtroendeväg hos dem nu.
Riktigt bra att det finns bevis, förgrymmade unge och ljuga.
:rage::cry:
Skönt att föräldrarna verkar vettiga och dom får sig nog en tankeställare framöver när ungen påstår något.
Så fruktansvärt ledsamt. :mad:

Riktigt bra att det finns bevis, förgrymmade unge och ljuga.
:rage::cry:
Skönt att föräldrarna verkar vettiga och dom får sig nog en tankeställare framöver när ungen påstår något.
Så fruktansvärt ledsamt. :mad:

Hade jag varit den foraldern hade jag varit oandligt tacksam att fa veta det ... innan "ungelandet" drar ivag med nagot mycket allvarligare. Nu kan forhoppningsvis foraldrarna "hala in" barnet och fa in det pa ratt vag for framtiden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 355
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
94 95 96
Svar
1 916
· Visningar
93 390
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka