R
Raderad medlem 68338
Om ngn vill ha dessa för iPhone 7 hojta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får helt enkelt anlita @cili för att printa ut tjusiga dekaler att piffa upp skalet med!Kvällens i-landsproblem. Finns fan inga snygga skal för iPhone plus-modeller. Messade min ungdomliga kusin och frågade om hon ville ha mina gamla skal från Marc Jacobs, Chanel och Moschino. Det ville hon
Problemet kvarstår ändå
Men stackare. vad kan vi göra?Kvällens i-landsproblem. Finns fan inga snygga skal för iPhone plus-modeller. Messade min ungdomliga kusin och frågade om hon ville ha mina gamla skal från Marc Jacobs, Chanel och Moschino. Det ville hon
Problemet kvarstår ändå
Jag kan printa skal!Du får helt enkelt anlita @cili för att printa ut tjusiga dekaler att piffa upp skalet med!
Det blir sjukare och sjukare...
Omyndig. Men tillräckligt gammal för att jobba och förstå konsekvenser av sitt handlande.Hur gammal är denna hundvakt egentligen?
Hundvakten hade tydligen skickat kompisar att gå ut med hunden herrejisses....
Min mindre utvecklade pedagogiska sida (som jag egentligen har betyg i ) har precis slutat existera, totalt!Detta sades ikväll till min mamma så det är säkert sant. Men då har också mammas nyckel till huset lämnats ut till okända människor.
Bättre att handla på förmiddagen fredagar än på eftermiddagen. Stor skillnad och lättare att hitta en bra parkering.Funderar på att försöka lägga mig tidigt. Om jag kommer iväg tidigt så kanske det inte är så mycket folk som skall handla? Har snart slut på Finncrisp, smöret tog slut för flera dagar sedan. O inga pålägg har jag heller.
Tar mig runt med färdtjänst nuförtiden.Bättre att handla på förmiddagen fredagar än på eftermiddagen. Stor skillnad och lättare att hitta en bra parkering.
Ok. Men pålägg måste du ha och allt annat så..Tar mig runt med färdtjänst nuförtiden.
Det låter ju onekligen spännandeVäntar på att klockan ska slå midnatt så jag kan betala mina fakturor !
Hur stor är chansen att andra vill göra det medans ungen själv tar betalningen? om den inte betalt sina kompisar iofs.
Min mindre utvecklade pedagogiska sida (som jag egentligen har betyg i ) har precis slutat existera, totalt!
Riktigt bra att det finns bevis, förgrymmade unge och ljuga.Ja jag hade inte varit så pedagogisk själv kan jag ju säga... Mamma frågade hundvakten på sms nu i eftermiddags om denne varit ute med hunden idag. Jodå, den vanliga rundan på minst 20 min var svaret tillbaka. Därefter tog hon kontakt med föräldrarna. Har nog lite att jobba på i förtroendeväg hos dem nu.
Riktigt bra att det finns bevis, förgrymmade unge och ljuga.
Skönt att föräldrarna verkar vettiga och dom får sig nog en tankeställare framöver när ungen påstår något.
Så fruktansvärt ledsamt.