Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett jävla gissel det här med överarmarna, jag brukar också ha problem med passformen där på plagg som annars sitter som de ska.
Hej systrar
Tänk att det ska vara ett sånt problem att vara normalbyggd.
Jag stör mig på de cyklister som i höstmörker, utan reflexer eller lyse, slänger sig ut från en sidoväg (alltså helt ignorerande av högerregel och att de ska lämna företräde) ut i ett körfält strax innan en bil så att bililsten måste ställa sig på bromsen för att undvika att bli vållande till kroppsskada eller annans död....
Att folk inte är lite mer rädda om sig själva? När jag är ute och cyklar är jag jätteförsiktig oavsett om jag har "rätt" i trafiken eller inte, det spelar ju liksom ingen roll om jag har rätt ifall jag ändå är död....
Har du yoghurt hemma och/eller cream fresh kan du blanda in dippen där istället.På att jag uppenbarligen hade hjärnsläpp när jag handlade förut.. För allvarligt, vem (VEM?!) köper dipp men inte gräddfil,??  Här sitter jag nu, med den efterlängtade kantarelldippen och chips.. Men ingen gräddfil
Stör mig lite på butiken också, som inte kunde förutse min brist på struktur och ha en liten kyl intill chipshyllan med den så väsentliga gräddfilen i
Det är en tråd som jag skapat, den om män o deras penisar, resten är nya kapitel på gamla trådar.25 % av alla trådar är gjorda av vallhunden på första sidan, 1/4. Trodde min dator hakat upp sig först när jag scrollade, då alla låg efter varandra
@vallhund
På att jag uppenbarligen hade hjärnsläpp när jag handlade förut.. För allvarligt, vem (VEM?!) köper dipp men inte gräddfil,??  Här sitter jag nu, med den efterlängtade kantarelldippen och chips.. Men ingen gräddfil
Stör mig lite på butiken också, som inte kunde förutse min brist på struktur och ha en liten kyl intill chipshyllan med den så väsentliga gräddfilen i