Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom brukar fatta när man stänger avdet är bäst att passa sig för är man på "Det" humöret och inte har bråttom- tja då är det bara att stänga av bilen och ta upp mobilen och börja surfa
På Actics jävla poängsystem. Väldigt förenklad version:
Lägre nivå: Boka 7 pass på 7 dagar
Medelnivå: Boka 10 pass på 10 dagar
Högsta nivå: 14 pass på 14 dagar.
Bara det är så fruktansvärt dåligt.
Nu är jag på allra högsta nivån så för mig gör det ingen skillnad som så...men för de som är nya så finns det inte en chans att de kommer in på de populära passen som allt fler på högsta nivå kan boka 2 veckor i förväg
Till exempel.
Och sen är hela poängsystemet att man "klättrar" och får förmåner.
Om man som jag direkt kom upp på högsta nivå missar man ju alla de förmåner man får under "klättringen" och får nöja sig med de som finns för "vip".
Det är väl inga större problem på "vanliga" pass. Men så finns det de där passen som är fullständigt överbokade. Kölistan mer eller mindre full.
För de som bara kan boka en vecka innan måste i princip hänga på låset tills att bokningarna släpps veckan efter.
Blä.
Fasar för den dagen allt fler kommer upp i vip och de som mest går på typ Jamen inte kan vara med längre p.g.a att de inte får plats
Det som stör mig just nu är coca cola reklamen som visar glasflaskor fast det bara går att köpa i plastflaskor i Sverige...
Finns ju inget godare än att halsa kall läsk/mineralvatten ur en glasflaska en varm sommardag!
Finns på espresso house och ICA i Hjo
För att "gynna" oss som tränar ofta...tror jag. (fast mina bokningar räcker ändå inte till alla pass jag vill gå på så jag får prioritera de jag bokar och sen hoppas på att komma med på övriga pass...)Vet du varför de har valt att ha ett sånt system?
Nej tack? Vem fan vill ha en skinkdelande söm liksom? (eller ok, det finns ju de som faktiskt vill ha den där sömmen synlig i röva...)
En del trosor har ingen söm bak.Men finns det ens byxor som inte har en söm mitt på baken? Har aldrig sett några i alla fall. Blir ju en jättekonstig blöjrumpa annars?
En del trosor har ingen söm bak.
Kaféer brukar ha glasflaskor.Det som stör mig just nu är coca cola reklamen som visar glasflaskor fast det bara går att köpa i plastflaskor i Sverige...
Finns ju inget godare än att halsa kall läsk/mineralvatten ur en glasflaska en varm sommardag!
Jag stör mig på coops nya poängsystem. Förut fick man en poäng per krona. Nu har de infört en stege som börjar med en halv poäng och stiger med summan man handlar för. Detta är bra för de som handlar för typ 5000kr i månaden, de får 5% medan folk som jag, som knappt kommer upp över 0,5 poäng/kr aldrig kommer upp i 5%. Orättvist system enligt mig. Och Coop ska vara medlemmarnas organisationPå Actics jävla poängsystem. Väldigt förenklad version:
Lägre nivå: Boka 7 pass på 7 dagar
Medelnivå: Boka 10 pass på 10 dagar
Högsta nivå: 14 pass på 14 dagar.
Bara det är så fruktansvärt dåligt.
Nu är jag på allra högsta nivån så för mig gör det ingen skillnad som så...men för de som är nya så finns det inte en chans att de kommer in på de populära passen som allt fler på högsta nivå kan boka 2 veckor i förväg
Till exempel.
Och sen är hela poängsystemet att man "klättrar" och får förmåner.
Om man som jag direkt kom upp på högsta nivå missar man ju alla de förmåner man får under "klättringen" och får nöja sig med de som finns för "vip".
Det är väl inga större problem på "vanliga" pass. Men så finns det de där passen som är fullständigt överbokade. Kölistan mer eller mindre full.
För de som bara kan boka en vecka innan måste i princip hänga på låset tills att bokningarna släpps veckan efter.
Blä.
Fasar för den dagen allt fler kommer upp i vip och de som mest går på typ Jamen inte kan vara med längre p.g.a att de inte får plats
Plus att det är smått livsfarligt just nu eftersom det finns så MYCKET svamp. Jag har mer eller mindre lovat mig själv att inte plocka mer. Men ändå kom det hem ett gäng riktigt jättefina studsiga karljohan när jag plockade lingon i helgen.på att jag inte "hann/tog mig tid" att gå ut och plocka svamp i helgen - jag har blivit beroende!
Jag såg alla 4 på raken härom kvällen, väldigt spännande o så mynnade det ut i PUFF? Alla verkar skyldiga till någonting.Och så stör jag mig OERHÖRT på TV4 som visar 4 avsnitt av en kriminalserie och slutar trots att det är mitt i intrigen.
Jag vill se fortsättningen av Loch Ness!!!
..eller snarare det vill jag inte alls, men jag vill se hur det går
Och inte har de den mista information om de ska visa fler avsnitt heller.
Hata TV4