Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att jag har genomlidit en för jäkla jobbig avtändning idag, enbart orsakad på grund av klantighet. Jag går för tillfället på starka smärtstillande och hade totalt blandat ihop två recept med två olika rekommendationer. Istället för en tablett blev det fyra stycken. Dosen blev alldeles för hög, jag har mått otroligt illa, har haft kramper, stickningar i kroppen och så fort jag har försökt att resa mig har jag fått yrseln från helvetet.
Att ligga i ett kolsvart rum funkar bäst, nu framåt eftermiddagen har jag till och med kunnat surfa men något annat än det och sova är det inte tal om. Så. Jädra. Onödigt.
Årets tiopoängare.....Oh the noble art of mansplaining (dvs när en man förklarar något för en kvinna utan att fatta att hon vet mer om det än han gör):
En av mina fb-vänner skrev en status om mansplaining. Varpå en man kommenterar med ”don't know the specific instances you're referring to, but when you write on the internet and don't know about everyone who might read what you write, it makes sense to make it as understandable and accessible as possible. And then some people might find it patronising (and use unnecessarily gendered terms to say so).”
Ironin!
Årets tiopoängare.....