Kommer oxå åt dennär mobilen ska ner i fickan oftast märker jag det. Kan bli jobbigt bör man inte gör det...
Jag bävar för den dag då jag missar så många samtal att mitt stackars vakthavande befäl blir uppringt av någon surig typ istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer oxå åt dennär mobilen ska ner i fickan oftast märker jag det. Kan bli jobbigt bör man inte gör det...
Orkar inte korrigera mitt fina autocorect. antar att det gick att förstå sig på endå?Jag bävar för den dag då jag missar så många samtal att mitt stackars vakthavande befäl blir uppringt av någon surig typ istället
Räkjävlarna? Är du säker på detJag kom på en grej till. Igår råkade jag se en reklamfilm för norska räkor. Jättefint och bra tills de skriver fel i sin förbaskade reklamtext och skriver "De norsk räkorna". För h-lvete, "De norskaA räkjävlarna" heter det
Räkjävlarna? Är du säker på det
Haha kan riktigt se framför mig hur dom skriver just räkjävlarna i framtidenJag kom på en grej till. Igår råkade jag se en reklamfilm för norska räkor. Jättefint och bra tills de skriver fel i sin förbaskade reklamtext och skriver "De norsk räkorna". För h-lvete, "De norskaA räkjävlarna" heter det
Ungefär ungefär som den tyska bekanta jag hade när jag bodde i Frankrike i ungdomen, som hörde att jag kom från Sverige, men åhhh det ligger ju nära Norge (grattis till att ha koll på det) känner du Erik i Norge?' och minst lika jobbigt när man på jobbet får ett mail med - "jag har varit i kontakt med Anders", eller "skicka detta till Anders" ... jo men vi jobbar bara på ett företag med 900 anställda på just mitt kontor och med tiotusentals anställda i hela världen ... vi har inte bara på mitt kontor och i närliggande team x antal anders, och på hela företaget ja vem vet ... Det är ju uppenbart vilken anders de pratat med *suck* det sorliga är väl att de oftast inte själva vet vilken Anders de söker efter...
Har samma problem (haft flera år) , fick tips om att träna upp handlederna genom att knyta en tyngd i ett snöre och snurra upp på en stång. Håll stången med båda händerna med knogarna uppåt framför dig och vrid den så att snöret snurras upp runt stången och tyngden vevas uppåt. När tyngden är ända uppe så vrider du åt andra hållet så den hissas nedåt igen (långsamt) Funkar bra men jag behöver hålla igång med träningen för slutar jag får jag ont igen efter några veckorStör mig på min onda handled... jobbade troligen sönder den i somras och har sedan dess haft återkommande belastningssmärta, speciellt när man böjer handen bakåt med lite tryck, typ lutar sig på handen när man sitter. Har inte kommit mig för att gå till läkaren ännu, fan vet varför med tanke på att det inte blir bättre trots att den får vila.
På ovansidan av handleden, både när man böjer handen framåt och bakåt med belastning.Var gör det ont på den? Alltså mitt i handen? handleden?
Just den övningen tränade jag på gymmet förra vintern, kanske får börja med det igen.Har samma problem (haft flera år) , fick tips om att träna upp handlederna genom att knyta en tyngd i ett snöre och snurra upp på en stång. Håll stången med båda händerna med knogarna uppåt framför dig och vrid den så att snöret snurras upp runt stången och tyngden vevas uppåt. När tyngden är ända uppe så vrider du åt andra hållet så den hissas nedåt igen (långsamt) Funkar bra men jag behöver hålla igång med träningen för slutar jag får jag ont igen efter några veckor
Hoppas du får det då.Detta förbannade regnande. Kan det inte sluta nån gång. Jag vill ha snö och kyla inte inte plusgrader och lervälling och pissregn
Får nog bege mej norrut då. Här är det inget stopp på regnetHoppas du får det då.
Själv är jag nöjd med vädret som det är . +6 och torra vägar slår allt.
På ovansidan av handleden, både när man böjer handen framåt och bakåt med belastning.
Klart som fan att jag fryser fittan av mig, vind när man bor vid havet är ju alltid SVINKALL! Lägg därtill att dörren är gjord så att det blåser rakt in i härligheten, så förstår du hur jag har det 365 dagar om året (för jo, det blåser ta mig fan alltid).
I Rituals var det ett litet ljus, inte heller skitspännande