Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det sedvanliga störningsmomentet: dagisbarnen.
Dessa skrikhalsar förstör och förgör. Nu har jag dock kommit på ytterligare en grej att störa mig på. De är ute och vrålar mellan 08-10. När man väl gett upp hoppet om sömn och släpar sig upp då går de in och hela gården blir KNÄPPTYST. Men då är det ju liksom redan för sent. Detta måste vara ngt slags schema de kör med.
8-10 ut och skrik så högt som bara möjligt, föreställ er att ni är levande mistlurar. Sviker rösten så använd hinkar och spadar att slå på.
10-12 när ni väckt hela kvarteret samt gjort hela huset hörselskadade då kan ni vila och njuta av era gärningar, precis som Gud vilade den 7:e dagen.
Eller jättebra?Pest eller kolera känns det som.
Håller med dig helt och fullt. Ingen ny bekantskap har någonsin anat att jag har hörapparater eller ens hörselproblem och då har jag vad som betecknas som grav hörselskada. De flesta brukar få ur sig ett förvånat jaha! när jag säger det. Det var tusen gånger värre förut innan jag fick dem. Jag fick mina första när jag var 25 år.Eller jättebra?
Med hjälpmedel kanske allt blir oändligt mycket bättre?
Det finns ju en anledning till att folk använder dem.
Jag har en mycket ung kvinna i min bekantskapskrets som har ett hörselproblem och ingen ens anar att hon har apparat.
Ja, det kan ju bara bli bättre. Men det är väl det där med att acceptera sina egna tillkortakommanden. Inte min bästa gren.Eller jättebra?
Med hjälpmedel kanske allt blir oändligt mycket bättre?
Det finns ju en anledning till att folk använder dem.
Jag har en mycket ung kvinna i min bekantskapskrets som har ett hörselproblem och ingen ens anar att hon har apparat.
På att jag sitter och tänker på när jag ska hinna plocka svamp! svampberoendet är fruktansvärt, var ute en sväng igår men det blev mörkt och fick bara behovet retat. sitter nu och funderar på att inte rida i em/kväll för att kunna gå ut och plocka istället. de är ju hemska där de står i skogen och bara säger "plocka mig"
Jag tycker helt klart middag minst.Åh...vänta jo. Jag stör mig på:
När jag satt och väntade på sjuktransport på fm skrev jag med en person som, mitt i allt, kläcker ur sig "Jag ska flytta till Göteborg!"
Jag trodde jag skulle svimma (minst!).
Efter ett tag ba "Men SÄG att du skojar!!!?"
- Hahahah ja! Jag driver med dig, men nu fick du ju tänka på annat än knät, eller hur??
"Fan ta dig, du är skyldig mig en glass ! MINST!"
Och så på något sjukt jävla vänster fick hn mig att skratta åt eländet till slut.
Jäkla människa!