Vad var det som hände, @GotAsecret ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är därför man bor låååååååångt ute på landet... Det har inte kommit en bil här på....tja...3 timmar ungefär.... SÅ skönt...!Det sedvanliga störningsmomentet: dagisbarnen.
Dessa skrikhalsar förstör och förgör. Nu har jag dock kommit på ytterligare en grej att störa mig på. De är ute och vrålar mellan 08-10. När man väl gett upp hoppet om sömn och släpar sig upp då går de in och hela gården blir KNÄPPTYST. Men då är det ju liksom redan för sent. Detta måste vara ngt slags schema de kör med.
8-10 ut och skrik så högt som bara möjligt, föreställ er att ni är levande mistlurar. Sviker rösten så använd hinkar och spadar att slå på.
10-12 när ni väckt hela kvarteret samt gjort hela huset hörselskadade då kan ni vila och njuta av era gärningar, precis som Gud vilade den 7:e dagen.
Knäckte till knät på passet igår, vet inte exakt hur, men det knakade till och sen gjorde det så förbannat ont.Vad var det som hände, @GotAsecret ?
@GotAsecret Nää vilken sabla otur!! Nu stör jag mig kraftigt på din otur!
ännu värre de som går långsamt och stirrar på en mobil eller pratar högljutt med nån i mobilen.Jag stör mig på folk som går långsamt (utan en god anledning är väl bäst att tillägga). Liksom heja heja, lite tempo tack.
ännu värre de som går långsamt och stirrar på en mobil eller pratar högljutt med nån i mobilen.
Stör mig också på det när jag har bråttom, och när jag inte har det stör jag mig på att folk har så j*vla bråttomJag stör mig på folk som går långsamt (utan en god anledning är väl bäst att tillägga). Liksom heja heja, lite tempo tack.
Förut försökte jag alltid småspringa över övergångställen men numera går jag alltid lugnt. Tänker att människor kan ha dolda handikapp. Tex nu har jag precis fått ta av mitt gips pga bruten armbåge och kan verkligen inte skynda utan att det gör svinont när armen slänger. Syns inte utanpå så förstår om folk blir irriterade när man segar sig framHemskt med sånna som hasar sig över övergångställen oxå - blir frustrerad även om jag inte ens sitter i en bil!
JA!Jag stör mig på folk som stavar fel på fejsbok och istället för att redigera gör ett nytt inlägg/kommentar med samma ord fast rättstavat. Irriterande är att alla fattar rimligtvis vilket ord som menades ändå.