Jag ser också många sådana profiler. I de fallen sveper jag alltid vänster.Absolut kan det finnas det. Det kan finnas. Jag kan dock säga att extremt många profiler med kvinnor på tinder (majoritet tror jag) har ingen beskrivning eller några emojis ungefär. Där bilderna är selfies utan någon särskild kontext.
Min poäng var oavsett aldrig att utseendet är allt. Bara att det är en faktor, och det har ju talats om många gånger om i den här tråden som sagt. Inget konstigt med det väl?
Och jag har fortfarande inte sagt att nån måste/ska uppskatta ytliga kommentarer.
I övrigt håller jag med dig om det du säger.
Många av oss som avskyr ytliga kommentarer har gjort försök till att dra uppmärksamheten till annat än utseendet. ÄNDÅ kommer det massvis av män som inte verkar notera något annat än just utseendet. Det är lätt som fan att tröttna då, när det sker hela tiden, när det bara är en tidsfråga innan männen går från "hej, läget?" till att skicka kukbilder, börja prata om hur de ska ha sex med en, prata om deras andra bedömningar av ens utseende (ofta med fokus på just sex)... Det ska till att ha en hel del tur för att inte råka ut för sådant. Det är inte otur att råka ut för det, det är standard.