Åh, bästa sällskapet! Jag har också blivit lovad att skeda med en liknande inatt, han är också liten, svart och hårigHade middagsdejt ikväll
![]()
Han har lovat att vi ska skeda sen
/crazydoglady...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, bästa sällskapet! Jag har också blivit lovad att skeda med en liknande inatt, han är också liten, svart och hårigHade middagsdejt ikväll
![]()
/crazydoglady...
Åh, bästa sällskapet! Jag har också blivit lovad att skeda med en liknande inatt, han är också liten, svart och hårig![]()
Om den där tallriken är vad du erbjuder din dejt så förstår jag att du är singelHade middagsdejt ikväll
![]()
/crazydoglady...
Om den där tallriken är vad du erbjuder din dejt så förstår jag att du är singel![]()
Vad är många för dig?Eller swipa höger på fler! Jag (som är tjej) får swipa höger på många innan jag får match.
Jag ville också ha en dejt
![]()
vi delar tallrik^^
//r
@pepp Haha, smart ja det kanske man skulle gjort! Så trist att äta själv...
-----
Jag ser inga matchningar på tinder, men det lär väl helt enkelt va så att jag inte matchat med någon mer då..?
//r
Uppenbarligen en lektion i engelska. Their, inte there."I know men only think with there penises, but I am not afraid to blow your mind"
Undrar vad hon är ute efter ?![]()
Bra fråga, jag vet inte riktigt, jag upplever att jag behöver swipa på ganska många för att få en matchning, och jag har väl totalt sett sedan jag skaffade tinder ifjol fått kanske 15-20 matchningar. Jag är som sagt inte jätteaktiv på Tinder, men när jag gör ett ryck igen så kan jag försöka hålla lite koll på statistiken.Vad är många för dig?
Exakt vad jag tänkte haha. Språkpoliser, unite!Uppenbarligen en lektion i engelska. Their, inte there.