Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kört allt som jag behöver för resten av livet när jag körde buss.
Dessutom så pendlar jag ofta mellan våra gårdar.
Så jag passar på att vara ledig och titta på utsikten i fred när jag kan.
Han kör mycket behagligt men jag blir irriterad på att han inte blinkar ut ur rondellerna.
När jag läser tråden så inser jag också att jag har aldrig åkt med någon jag inte litar på i trafiken.
Har aldrig varit rädd för att sitta bredvid någon.
Kanske handlar det lite om att släppa kontrollen?
BMW har väldigt liten tank för blinkersvätskan så vill man vara snäll ska man ge såna BMW-ägare en sån här varje gång man träffar dem:Åh det där avskyr jag! Visa för fan vart du ska j*kla människa! /BMW-förare vars märke annars brukar få höra att den saknar blinkers...
BMW har väldigt liten tank för blinkersvätskan så vill man vara snäll ska man ge såna BMW-ägare en sån här varje gång man träffar dem:
https://www.amazon.com/Blinker-Fluid-HAND-VERSION-Hilarious-Gift-Stocking-Stuffer-Car/dp/B06ZXSKDZG
Visa bifogad fil 163939
Frågan är om det är priset på bilen eller om BMW har världens mest krångliga användarinterface för blinkers.
BMW har väldigt liten tank för blinkersvätskan så vill man vara snäll ska man ge såna BMW-ägare en sån här varje gång man träffar dem:
https://www.amazon.com/Blinker-Fluid-HAND-VERSION-Hilarious-Gift-Stocking-Stuffer-Car/dp/B06ZXSKDZG
Visa bifogad fil 163939
Frågan är om det är priset på bilen eller om BMW har världens mest krångliga användarinterface för blinkers.
Ja, absolut! Jag kör när jag vill och behöver, men är fine med att min man är och kommer förbli en tryggare bilförare än mig. Jag är bra på så himla mycket annatDå kan det ju vara bra att öva på det.
Nu har ju i princip alla bilar gps eller så använder man bara mobilen.
Det är bara att ta det lugnt, det är inte då hemskt.
Jag har absolut noll lokalsinne men ett stort behov av att vara självständig.
Volvo har heller ingen blinkersÅh det där avskyr jag! Visa för fan vart du ska j*kla människa! /BMW-förare vars märke annars brukar få höra att den saknar blinkers...
Volvo har heller ingen blinkers
Volvo har heller ingen blinkers
Extrautrustning,lyxmodell?Det har den visst det!
/Volvo-ägare![]()
Extrautrustning,lyxmodell?