Varulvsleken

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 836
  • Visningar Visningar 25 970
Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom jag ( faktiskt !) prioriterar fredagsmys med mina pojkar så ska jag rösta redan nu
Jag har 2 huvudmisstänkta idag: FiaM och Habina

Tja det är lite som att säga "app lapp du slapp" men jag framhåller att Habina är mest misstänkt ändå
hon har inte någonstans kunnat förklara varför hon svängde till att hålla FiaM mest misstänkt till att rösta på mig i förra DL?
Inget av det hon skrivit idag har fått mig att ändra uppfattning heller
jag känner mig övertygad om att Habina är ulv faktiskt pga hur hon resonerar och lägger fram saker
därför
quarter4ever röstar på Habina

Men tycker du alltså att alla ska tycka och agera precis som du gör? Bara för att du anser mig ond och därav misstänker flera andra av olika anledningar så betyder väl inte det att jag har den slutledningförmågan? Du är betydligt mycket mer rutinerad än vad jag är, jag har inte lekt på jag vet inte hur länge och är inte alls inne i ulvlekstänket som man blir när man leker oftare.
nej men gud-inte alls!
Men lite tankar mer än om en spelare? ( eller två) :)
edit jag är inte alls rutinerad , har lekt sedan jan/feb i år,

Jag vill förstås vara kvar och leka. Sedan tycker jag framförallt att quarter4ever har varit som en iller på mig hela dagen, så att jag inte kunnat föra leken framåt på det sätt jag velat göra. Jag tror det är ett sätt för henne att rikta bort blickarna från henne och det faktum att hon sitter i lyan.

Habina röstar på quarter4ever

Jag känner mig inte alls säker just nu, den som jag tycker skaver mest för tillfället är Snurrfian som bara verkar fundera på en spelare per dag. Jag vet inte om det är för att hon är sjuk eller om det är för att hon sitter på facit?
FiaM röstar på Snurrfian

Nä jag hinner faktiskt inte finna något annat att gå på, Q har tagit upp all plats i mitt huvud under kvällen. Och det är många småsaker som skaver, dels har jag haft ögonen på henne från första dl och sen i dag när hon känns väldigt hetsig i sitt försvar av sig själv och dessutom känns det på svaren jag får som att Q antingen inte läser ordentligt eller inte bryr sig om att ta in allt som skrivs. Vet att Q protesterar emot detta och säger att hon visst läser, men nej jag köper det inte. Det luktar ulv!

Så därför Outofservice röstar på Quarter4ever

Alltså. Jag har misstankar om q. Fiam och kanske habina. I olika scenarier...

Nu har alla de fått röster...

Nåja. Någonstans måste jag rösta.

blacksmithfarm röstar på quarter4ever

Då jag tror att hon försöker lura oss att rösta ut en god.

DL 3
17:37 cirkus röstar på FiaM
18:10 Mirtai röstar på Habina
18:51Sedna röstar på quarter4ever
21:20 quarter4ever röstar på Habina
21:27 Habina röstar på quarter4ever
21:27 FiaM röstar på Snurrfian
21:28 Outofservice röstar på Quarter4ever
21:28 blacksmithfarm röstar på quarter4ever

Habina 2
Quarter 4
FiaM 1
Snurrfian 1

Jag har gäster och umgås med dem och jag blir inte riktigt klok på Q, hon helt vild i sitt teoriande och ser onda överallt, men om det är för att hon är god och verkligen jagar ulvar eller om det är för att hon är ulv och jagar goda vet jag verkligen inte.
Samtidigt så ser jag inte det onda hon ser i Habina, vilket får mig att fundera åt två olika håll men vilket det är vet jag inte vilket gör att jag varken vill rösta på Q eller följa hennes röst på Habina.
Sen har vi Cirkus, hon har inriktad sig på FiaM istället och det kan jag faktiskt mer förstå i det här läget även om jag på inget sätt är säker på att Cirkus faktiskt är god.
Så jag följer Cirkus i hennes röstning och Snurrfian röstar på FiaM för att jag tror att hon är en ulv. Hennes förvirrade svar och lite knepiga röstning.

DL 3
17:37 cirkus röstar på FiaM
18:10 Mirtai röstar på Habina
18:51 Sedna röstar på quarter4ever
21:20 quarter4ever röstar på Habina
21:27 Habina röstar på quarter4ever
21:27 FiaM röstar på Snurrfian
21:28 Outofservice röstar på Quarter4ever
21:28 blacksmithfarm röstar på quarter4ever
21:30 Snurrfian röstar på FiaM

Habina 2
Quarter 4
FiaM 2
Snurrfian 1

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 764
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka