Nä, det är lika bra att jag röstar. Jag har dejt med min samboikväll - vi har inte setts på nästan 2 veckor så jag kommer att prioritera honom
över leken.
Jag tycker det har varit mycket surr runt Habina, Q och FiaM idag. Sen kommer Sedna in och lyfter tanken att Q kanske VILL bli misstänkt...alltså, visst är Q rätt så på idag, men jag kommer inte rösta på henne för jag *uppfattar* för stunden att hon mer är en ensam god än en ulv. Däremot så tycker jag att habina har både klen motivering igår och sen en hel del ologiska resonemang idag i sin diskussion med Q. Summa sumarum är att min mest misstänkta ändå är FiaM. Hon har dålig röststatistik hon hade en extremt klen röst på Ferrari och som jag känner goda FiaM så vill hon inte fälla avgöranden om hon inte *vet* att någon är ond - igår så la hon en sen röst på goda Lilltess, möjligen för att rädda en kollega. Men hon är i allafall den jag tycker är mest skum även om jag inte veeeet nånting
cirkus röstar på FiaM
Vi måste förresten få ut en ond idag annars är nog leken nästan slut i värsta fall
Nu ska jag ta älgsteken ur ugnen, börja med hasselbackspotatisen och kolapajen, kanske till och med ta ett glad matlagningsvin och invänta resten av befolkningen i denna stuga (jag kanske kommer gå på muggen och kika in här senare om nånting avgörande verkar hända..)
Jag har tidigare förklarat att jag trodde att rösten på Ferrari var en förstaröst. Jag suckade då också över att det är min tredje lek i rad som jag lägger en vad jag tror är en förstaröst bara för att se att någon annan precis har röstat på samma.
När det gäller rösten på Lilltess har du helt rätt i att jag försökte skydda någon, jag försökte skydda mig själv eftersom jag var misstänkt redan då. Jag kommenterade även där i ett inlägg innan mitt röstinlägg att jag inte tyckte att det kändes helt bra med rösterna som ramlade in på henne.
Håller med om att vi måste få ut en ond idag och tyvärr är du fel ute med din röst.