Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har förklarat flera gånger varför jag riktade in mig på heart. Jag tänker inte dra det igen. Jag avskrev inte de andra. Har aldrig gjort.Ok, har lite tid till varulvslek nu så det är bäst att passa på
De jag har starkast misstankar om just nu är Snurrfian och Klara, jag känner dessutom att det inte är helt orimligt att båda dessa är onda. Jag får lite känslan av att det är spel för gallerierna nu när Snurrfian "tror att Klara är ulv" varefter Klara säger "ojsan, nu misstänker Snurrfian mig helt plötsligt" och försöker hinta om att hon har en viktig god roll... Alltså jag vet inte, jag kan vara helt fel ute men jag anar lite ugglor i mossen här.
Eller så är det för enkelt. Jag vet inte. Tycker åtminstone att Klara känns väldigt lurig, som att hon har en storslagen plan Det här med att lägga ut beten för att locka fram ulvar känns också knepigt, inte minst eftersom hon sedan ändå bara riktade in sig på heartstring och struntade i övriga som hade "nappat på betet".
Jag har förklarat flera gånger varför jag riktade in mig på heart. Jag tänker inte dra det igen. Jag avskrev inte de andra. Har aldrig gjort.
Klara gjorde mig misstänksam igår eftersom hon plockade upp exakt samma inlägg om Lobelia som jag själv fast ung en timme senare. Hon noterade inte heller att jag redan tagit upp samma inlägg. Klara fortsatte sedan bygga teorier mot Lobelia. När Heart visade sig vara god så skrev Klara att hon nog var tvungen att tänka om. Jag har därför lite svårt att se vad en ond Klara skulle vinna på att dra igång misstankar mot en annan person när en lynch pågår av någon som lyan troligen visste var god. Att lägga ner så mycket tid på att skapa teorier innan DL för att sedan direkt behöva backa på dem känns inte som något som någon som satt på facit skulle göra.
Cirkus tycker jag varit lite blek i den här leken och när jag funderar tillbaka så tycker jag hon hållit med mig en del, tagit några av mina teorier ex jag skrev att BSF kunde vara ond utan att vara i lyan och hon skrev senare i sitt röstinlägg att hon trodde BSF kunde vara onda fen som försökte signalera till lyan. Jag funderade kring ett ev samband mellan Heart och LenaH och Cirkus skrev samma sak. Skrämmer mig att vi har tänkt så lika i leken och jag undrar om det kanske inte är en slump. Eftersom jag inte har något bättre att gå på så:
Paddington röstar på Cirkus
Nej, cirkus röstade 21.29.Röstlista Röstlista? Var cirkus röst sen? Lyckas inte se tidpunkt på mobilen?
Röstlista Röstlista? Var cirkus röst sen? Lyckas inte se tidpunkt på mobilen?
Ok, onda sidan håller en låg profil för att inte avslöja sig. Smart drag, väl spelat.
Jag väljer att följa Paddi och hoppas att @Emtherlia kan tänka sig att ändra sin röst för att vi ska samla rösterna från goda sidan. Och hoppas på att Paddis känsla om cirkus är rätt.
Cirkus har misstänkt mig hela leken igenom, som hon lovat. Det har gjort det svårt för mig att placera henne. Hon har hållit låg profil genom hela leken och jag tror att det är ett sätt för henne att flyta med utan att väcka misstankar.
Klara röstar på cirkus