Men, då fick ju Q en sia till... Användes inte den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var när teorierna blev så strukturerade så gissade vi oss till att hon nog hade lite hjälp. Från ren panik till ... lite mer resonerandeHur då?
Jag trodde faktiskt att du var brevbärare...
Nä, vi fattade att Em var spökväckare! Och tänkte att det vore en snygg sorti att hamna på vårt bord
Nu hänger jag inte med? Chansa på vad?När jag såg vart det var på väg hoppades jag lite på att @zassoo skulle dela ut ett paket så det åtminstone blev spännande. Nyfiken på varför du inte chansade?
Men för all del vi hade henne aldrig som huvudkandidat o h hade gärna lynchats henne.Ingen större risk, vi hade den verkliga onda fen som outsider hela tiden.
Nu hänger jag inte med? Chansa på vad?
Nja vi sparade henne om ut i fall att.Men vi hade först Paddi som vår vän, idag var jag säker på Zassoo - INTE snurris i allafall
Dag 1
BSF (spionlärling) lynchas
Natt 1
Ängeln skyddar Klara
Ulvarna försöker käka Klara
Onda fen skyddar sig från en attack
Dag 2
LenaH (ulv) lynchas
Spökväckaren väcker BSF
Natt 2
Ängeln skyddar Klara
Onda fen kikar på spioninfon
Ulvarna käkar CB (bybo)
Dag 3
Spöket röstar på heartstring
Brevbäraren ger en sia till q4
Heartstring (bybo) lynchas
Natt 3
Ängeln skyddar Klara
Onda fen siar Lobelia (ulv)
Ulvarna käkar q4 (byfåne)
Dag 4
Spöket röstar på Snurrfian
Klara (ängel) lynchas
Natt 4
Ulvarna käkar Em (spökväckare)
1. Paddington - bybo
2. Blacksmithfarm - spionlärling
3. _CorpseBride_ - bybo
4. quarter4ever - byfåne
5. zassoo - brevbärare
6. circus - ulv
7. Klara – ängel
8. heartstring - bybo
9. Snurrfian – ond fe
10. Lobelia - ulv
11. Emtherlia - spökväckare
12. LenaH - ulv
Asch då, jag var lite rädd för det...Det var när teorierna blev så strukturerade så gissade vi oss till att hon nog hade lite hjälp. Från ren panik till ... lite mer resonerande
Fast i så fall hade väl beskyddet delats ut till Q den natten ni käkade henne? Alltså om sian hade delats ut natten innan.Vi trodde att brevis nog redan andra natten delat ut paket till Q, sia antagligen och då trodde vi att ängeln skulle skydda henne den natten. Nästa natt så tänkte vi att det var fritt fram
Jag bjuder på den. Det är du värd efter de senaste lekarna.
Ah, då läste jag fel. Tyckte du syftade på att jag skulle chasat på något...Om hon hade delat ut ett paket med beskydd idag så hade det funnits en chans att ulvarna skulle misslyckas med käket.
jag har dig med som spökväckaren pga den totala fokuseringen på Bsf lynchen.Hur då?
Jag trodde faktiskt att du var brevbärare...
Ja din sussa sött den fattade jagDär fick ni, men vi fick en massa gott käk.
Tack för en god match.
Jag bjuder på den. Det är du värd efter de senaste lekarna.
Jag misstänkte faktiskt Att Lobelia var ond redan efter första natten när ni missade käket. Hon brukar ju gilla att käka mig. Fast jag kunde ju inte gärna bygga en teori på det.
Ja din sussa sött den fattade jag
Däremot trodde jag zassoo var ond fe
Men. Cirkus var jag på spåren !!