Varulvsleken

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var ju mig ni valde som käk i den leken du råkade skriva i fel tråd. Harry Potter-leken. :rofl:

Jag funderade faktiskt på om jag skulle skydda någon annan Första natten, men eftersom jag levt till slutet de senaste lekarna misstänkte jag att det var stor risk att jag skulle bli käk. Och jag hade ju rätt i det. Typ det enda jag hade rätt i. :p

Vi valde faktiskt utifrån det!
Vi försökte äta ..med fint bordskick för det mesta.
Vi ville dels ha hyffsat säkert käk, men inte ut med våra kära återvändare och inte heller den alldeles nya

Det gjorde vi med - tvekade faktiskt inte en sekund - även om tanken som kom upp att hon skulle varit fe som siat LenaH som ängel var rätt så snygg - hur det skulle lockat fram ulvar fattar jag dock inte?
Jodå. Det hade kunnat funka. Om det inte bara hade suttit rutinerade rävar i lyan. :p

Det var ju mig ni valde som käk i den leken du råkade skriva i fel tråd. Harry Potter-leken. :rofl:

Jag funderade faktiskt på om jag skulle skydda någon annan Första natten, men eftersom jag levt till slutet de senaste lekarna misstänkte jag att det var stor risk att jag skulle bli käk. Och jag hade ju rätt i det. Typ det enda jag hade rätt i. :p
Du jag var inte ensam i lyan, inte för jag minns vem som föreslog det först men inte sjutton bestämde jag det själv. Jag tror vi diskuterade länge. Du har fått det helt om bakfoten att jag personligen skulle vara ute efter dig ( eller någon annan specifik. Och att jag själv bestämmer käk är nonsens.

Du jag var inte ensam i lyan, inte för jag minns vem som föreslog det först men inte sjutton bestämde jag det själv. Jag tror vi diskuterade länge. Du har fått det helt om bakfoten att jag personligen skulle vara ute efter dig ( eller någon annan specifik. Och att jag själv bestämmer käk är nonsens.
Jag tror det var jag som föreslog @Klara både nu och i HP-leken... :o

Men ta det inte så allvarligt. Det förstår väl jag också, att du inte är ensam om att välja käk. Den här gången fick jag en tanke om att du kanske satt i lyan när ni försökte käka mig, det hade ju lika gärna kunnat vara fel. Och som sagt, inget jag kunde bygga en teori på.

Däremot alla dina misstag i dina inlägg. ;)

Självklart. Men som ond kunde man sett det som en chans att vända lynchen mot Q. Var min tanke. Och det var ju det jag var övertygad om att stackars heartstring hade gjort.:o:D
Jag satt i art fall i bilen på vägen hem denna gången och bestämde definitivt inte käk. Det är för farligt att spela ulv spel och köra bil samtidigt.

Självklart. Men som ond kunde man sett det som en chans att vända lynchen mot Q. Var min tanke. Och det var ju det jag var övertygad om att stackars heartstring hade gjort.:o:D

Fast q hade ju så uppenbart siat.
Jag var liksom tvungen att följa henne annars hade hon misstänkt mig direkt

Jag brukar ju mest gå på hederskodexen - inga rookies, inga återvändare och ingen som åkt tidigt nyligen - och du brukar inte kvala in som något av dessa. :)
Jag brukar också försöka tänka så. Det var därför jag skyddade mig själv första natten. Skulle tro att det var därför Snurris använde beskyddar först också.

Au contraire så misstänkte jag dig ( och _CorpseBride_ för ert snabba följande.( jag är däremot inte så osmart att jag låter det synas i mina sammanställningar ) :p
Och @Klara jag var relativt övertygad om att du var god denna gången vilket @cirkus var snabb att påpeka :meh:

Jo, jag förstod det också. Men som sagt, hade vi haft mindre rutinerade invånare i lyan tror jag visst att det hade kunnat funka. Jag hade nog själv kunnat nappa på det när jag var ny. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar