Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittat hit. Men inte fått någon roll än, nu är det ju över en timme sedan trådstarten. Då borde ju rollerna vara utlottade, om inte LL har ett liv utanför varulvsleken som hon anser viktigare Eller hur?????
Hittat hit. Men inte fått någon roll än, nu är det ju över en timme sedan trådstarten. Då borde ju rollerna vara utlottade, om inte LL har ett liv utanför varulvsleken som hon anser viktigare Eller hur?????
Jag tycker vi bestämmer våra roller själva! Anarki!!!
Detta enbart för att LL förbjudit att vi röstar på henne. Fast det glömmer hon kanske snart.
Jag undrar vilken tid som DLarna är. Jag antar att första är imorgon någon gång.
Så nu har jag fått min roll
Så alla vi andra är onda? I såna fall måste du ha väldigt många goda roller samtidigt?Är det ingen som törs skriva något nu när alla har fått sina roller? Det är faktiskt helt omöjligt att försöka komma med några som helst teorier om ni inte skriver något överhuvudtaget, då måste jag anta att ni alla är onda!!
Så alla vi andra är onda? I såna fall måste du ha väldigt många goda roller samtidigt?
Är det inte jobbigt att vara siare, ängel, häxa osv på en gång? För att inte tala om att vara båda halvorna i tvillingparet...